شماره ۴۸۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
آژیر

تصادف مرگبار در محور گناوه- دیلم
تصادف یک کامیون با خودروی پراید در محور گناوه- دیلم 4 کشته و یک مجروح در پی داشت.
 این حادثه ساعت 8:20  صبح یکشنبه در کیلومتر 25 این محور و نزدیک به روستای بینک رخ داده که در پی آن 4 نفر در صحنه جان باخته‌اند و یک مجروح نیز به بیمارستان انتقال یافت.
مسئول عملیات بحران مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر در این خصوص گفت: سرنشینان پراید 2 زن، یک مرد و یک کودک خردسال بودند. سیدمجید حسینی با بیان این‌که تنها مصدوم این حادثه با اورژانس جاده‌ای روستای حصار به بیمارستان گناوه منتقل شده، گفت: وضع عمومی وی وخیم گزارش شده است.باتوجه به شدت تصادف، امدادگران جمعیت هلال‌احمر برای رهاسازی سرنشینان پراید از ست نجات هیدرولیک استفاده کردند.شدت تصادف به‌حدی بود که شناسایی کشته‌شدگان به دشواری انجام شد. راننده پراید از اهالی گناوه بوده که در مسیر گناوه به دیلم مسافرکشی می‌کرده است.رئیس جمعیت هلال‌احمر گناوه بیان کرد: در این عملیات، خودروهای نجات و آمبولانس جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به کار گرفته شدند.همچنین فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت:  این حادثه به علت انحراف به چپ کامیون رخ داده است.

انهدام باند مهدي موتوري در ملارد
 اعضاي باندي که با طرح دوستي با دختران جوان و اغفال آنها دست به اخاذی می‌زدند در کمتر از يک روز توسط پليس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگير شدند.
دختر جواني با حضور در پليس آگاهي شهرستان ملارد به ماموران گفت:  مدتی پیش با پسری آشنا شدم و پس ازمدتی به بهانه تفريح با هم بيرون رفتیم. اما او با 3 نفر از دوستانش من را اغفال کردند.
با توجه به اظهارات دختر جوان پرونده‌ای در این‌خصوص تشکیل شد و ماموران توانستند درتحقیقات خود به پسری به نام مهدي موتوري و دیگر همدستان او برسند. يکي از اعضاي فراري اين باند  در کمتر از يک روز در ملارد دستگير شد و در بازجويي‌هاي پليس اعتراف کرد که مدتي پيش با مهدي موتوري آشنا شده که با اغفال دختران جوان از آنان اخاذي مي‌کردند. با همکاري دختر جوان سه عضو ديگر اين باند شناسايي شدند و در کمتر از 24ساعت از ماجرا، يک عضو اين باند به همراه سردسته آنها به نام«مهدي موتوري» در محل اختفاي خود در ملارد غافلگير و دستگير شدند. عضو ديگر اين باند که به يکي از استان‌هاي غربي کشور فرار کرده بود با تلاش شبانه‌روزي مأموران پليس آگاهي دستگير شد. متهمان پس از دستگيري و سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضایي و برابر احکام صادره روانه زندان شدند.


تعداد بازدید :  145