شماره ۴۸۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

فراخوان مسابقه بین‌المللی تولید فیلم کوتاه «محمد (ص) پیامبر صلح» اعلام شد.

علیرضا شفقی‌نژاد سرپرست گروه کر فیلارمونیک ایران با اشاره به برگزاری یک کنسرت موسیقایی در پایان هفته جاری و معرفی هنرمندان مستعد موسیقی کشورمان در هر یک از کنسرت‌های این گروه خبر داد.


انیمیشن «جمشید و خورشید» پس از 10‌سال از زمان ساخت، از 23 بهمن‌ ماه در گروه سینمایی «فرهنگ»  اکران می‌شود.

میلاد درخشانی و گروهش بار دیگر در تاریخ 9 بهمن ماه در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌روند. اولین کنسرت آلبوم اشارات نظر روز پنجشنبه 25 دی‌ماه برگزار شده بود.


آن‌هاتاوی قرار است در نمایش «زمینه» در نقش یک زن خلبان جنگی آمریکایی حضور پیدا کند؛ خلبانی که به دلایلی هدایت‌گر هواپیماهای بدون سرنشین می‌شود.

سرپرست گروه کر فیلارمونیک ایران با اشاره به برگزاری یک کنسرت موسیقایی در پایان هفته جاری از معرفی هنرمندان مستعد موسیقی کشورمان در هر کنسرت این گروه گفت.

نمایش «بی لالا» به کارگردانی یاسر خاسب و با حضور بهرام ریحانی 12 بهمن‌ در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود؛ اثری که به گفته کارگردان با حضور زنده‌یاد مجید بهرامی اجرا می‌شود.

انتشارات «کتاب نیستان» مجموعه داستان‌های برگزیده جایزه اُهنری در ‌سال ۲۰۰۹ را در قالب کتابی با عنوان «یک سرباز ساده ملکه» که توسط شیما الهی ترجمه شده است را منتشر کرد.

نسخه‌های چاپ دوم رمان پلیسی «سین مثل سودابه» نوشته کاوه میرعباسی توسط نشر افق وارد بازار نشر شد.

سریال پلیسی «قورباغه و قناری» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز از تولیدات جدید شبکه یک سیماست که با همکاری نیروی انتظامی تهیه شده است و در عید نوروز امسال از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی همزمان با افتتاحیه سالن تئا‌تر باران به صحنه می‌رود.


«دنیا صحرارو» و «امیرمهدی همتی» دو کودک پنج ساله بهبهانی از استان خوزستان، «سروین جلیلوند» عضو پنج و نیم ساله مرکز شماره سه کانون زنجان، «نسیم امین» از کهریزسنگ اصفهان و «فاطمه محلاتی» از راین کرمان هر دو هشت ساله، «فاطمه خسروی» 9 ساله از زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و «عرفان فلاحتی‌خواه» 10 ساله از مروست یزد موفق به کسب دیپلم افتخار شانزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هنری «نوا زاگورا» کشور بلغارستان شدند.

نمایش «نی نی اخازه و مداد قرمز» به کارگردانی مریم خاکسار تهرانی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش خیابانی سی و سومین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

چنگیز مهدی‌پور، یکی از باسابقه‌ترین عاشیق‌های موسیقی آذربایجان بعد از مدت‌ها دوری از صحنه در بخش موسیقی نواحی سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برنامه اجرا می‌کند.


تعداد بازدید :  112