شماره ۴۸۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن
صفحه را ببند
روی خط خبر

دیدار نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با مدیران سازمان جوانان
رئیس و اعضای شورای معاونان سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر دیدار کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، سخنان و رهنمودهای ارزشمندی درخصوص جهت‌گیری و اهمیت فعالیت‌های سازمان جوانان بیان کردند. دکتر وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر نیز با تبریک انتصاب ایشان و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله غیوری، گزارشی از فعالیت‌های سازمان جوانان در یک‌سال گذشته ارایه کرد.

پیشرفت 90‌درصدی پایگاه امدادونجات امیدیه
رئیس جمعیت هلال‌احمر امیدیه از پیشرفت 90‌درصدی پایگاه امدادونجات بین‌شهری این شهرستان خبر داد. علیرضا پورآسترکی با اعلام این خبر گفت: «هلال‌احمر شهرستان امیدیه با سابقه‌ای حدود 10سال، تاکنون ساختمانی برای انجام امور اداری و امدادی نداشته است.» او افزود: «خوشبختانه در 3‌سال گذشته با تصویب ساخت پایگاه امدادونجات بین‌شهری شهرستان به این مهم دست یافته‌ایم و هم‌اکنون این پروژه با زیربنای 400مترمربع و با 90‌درصد پیشرفت عمرانی در حال آماده‌سازی به منظور ارایه خدمات به مردم است.»

امداد‌رسانی هلال‌احمر استان اصفهان به بیش از 3700حادثه
جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از ابتدای ‌سال‌جاری تا پایان دی‌ماه به 3751 مورد حادثه در سطح استان امدادرسانی کرده است. محسن مومنی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: «بیشترین حادثه مربوط به حوادث جاده‌ای به تعداد 2153 مورد بوده است.»  وی با اشاره به آمار حادثه‌دیدگان در حوادث مذکور گفت: «در 3751 مورد حوادث به وقوع پیوسته 14هزار و 946 نفر حادثه‌دیده بودند که بیشترین حادثه‌دیدگان نیز به تعداد 7246 نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بوده‌اند.»


تعداد بازدید :  70