شماره ۴۸۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن
صفحه را ببند
بهتاش فریبا:
تعصب او از مربیان ایرانی بیشتر است

شهروند| در میان انتقاداتی که این روزها از سوی برخی مربیان داخلی علیه کی‌روش انجام می‌شود،‌ پیشکسوت فوتبال ایران به نکته های مثبتی در زمان حضور کی‌روش در ایران پی برده است و آنها دلیلی برای ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی می داند.
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با «شهروند» در رابطه با احتمال ادامه همکاری با کی‌روش بعد از جام ملتهای آسیا می‌گوید: «دیدگاهم نسبت به ادامه همکاری با کی‌روش بسیار مثبت است و هزار دلیل هم دارم. از نظم و انضباطی که تیم ملی به خودش گرفته، بگیر تا مقابله با بازیکن‌سالاری و حضور یکسری جوان در ترکیب تیم ملی که می‌توانند در جام جهانی آینده به فوتبال ما کمک کنند. حتی به صراحت می‌توانم بگویم که تعصبی که کی‌روش به ایران و تیم ملی کشورمان دارد، از خیلی از مربیان ایرانی هم بیشتر است.»
وی همچنین می‌افزاید: «از نظر نکات فنی نیز تیم کی‌روش به عقیده من چیزی کم نداشته است و همچنین از یک جهت بسیار مهمتر که همدلی در میان بازیکنان است. سالهای زیادی بود که بازیکنان تیم ملی تا این حد یک دل نبودند. یکی مثل امیرحسین صادقی که در جام جهانی فیکس بوده،‌ حالا اینقدر راحت روی نیمکت می‌نشیند و برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کند.»
پیشکسوت فوتبال در ادامه خاطرنشان می کند: «از طرفی تمام بازیکنان تیم ملی چه آنهایی که قبلا در تیم ملی بوده‌اند و الان نیستند و چه آنهایی که نیمکت نشین هستند، کی‌روش را دوست دارند زیرا توانسته ارتباط خوبی با شاگردانش برقرار کند. او زبان بین المللی فوتبال را خوب بلد است و توانسته فوتبال ما را نیز در میادین بین المللی بشناساند و به آن هویت ببخشد.»

 


تعداد بازدید :  247