شماره ۴۸۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن
صفحه را ببند
ستار همدانی:
چه کسی حق دارد درباره او صحبت کند

  ‌ واقعا این‌طور بوده که قلعه‌نوعی شما را برای صحبت علیه کی‌روش شارژ کند؟
به ‌هیچ‌عنوان این‌طور نیست و اتفاقا برعکس صحبت‌های کی‌روش واقعیت دارد زیرا قلعه‌نوعی همواره به اعضای کادرفنی استقلال اعلام کرده شما خودتان را وارد ماجرای اختلاف من و کی‌روش نکنید و اصلا صحبتی درباره تیم‌ملی انجام ندهید. این چه حرفی است که ما برای صحبت علیه کی‌روش خط گرفته‌ایم؟ بهتر است کی‌روش به جای این صحبت‌ها باخت را قبول کند و درباره آن توضیح دهد.
   ‌ البته قلعه‌نوعی در مقاطعی علیه کی‌روش صحبت کرده و شاید حالا بهترین فرصت برای پاسخ دادن آن انتقادات است...
من یک سوال دارم؛ اگر امثال قلعه‌نوعی درباره تیم‌ملی صحبت نکنند و ضعف‌های این تیم را نگویند، چه کسی باید درباره آقای کی‌روش و تیمش حرف بزند؟ افرادی مثل قلعه‌نوعی در این فوتبال تمام عمرشان را سپری کردند و اگر هم صحبتی می‌کنند، فقط به خاطر صلاح ایران است. ما دلمان می‌سوزد که از بیت‌المال پولی به این مربی می‌دهند که واقعا حقش نیست زیرا نتوانسته برای فوتبال ایران کاری کند.
    به نظر شما باید کی‌روش برکنار شده و یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم‌ملی باشد؟
من تضادی بین مربی خارجی و فوتبال ایران نمی‌بینم. قبلا مربیانی بودند که به فوتبال ایران آمدند و موفق بودند و در بین اهالی فوتبال نیز محبوب شده‌اند اما این آقا هیج بار فنی به فوتبال ما اضافه نکرده است. وقتی از 7 گل در جام ملت‌های آسیا 5 گلش روی کرنر بوده، به نظر شما این تاکتیک روز دنیا محسوب می‌شود که مربیان ایرانی نتوانند آن را اجرا کنند؟


تعداد بازدید :  267