شماره ۴۸۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن
صفحه را ببند
مکث

دستگیری عاملان شهادت 2 مامور پلیس
2 متهم فراری که 2 مامور پلیس را هدف گلوله قرار داده بودند دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه مراسم تشییع پیكر دو مامور پلیس مركز استان كه چهارشنبه‌شب در تعقیب و گریز دو سارق به شهادت رسیده بودند از دستگیری هر دو متهم اصلی این پرونده خبر داد.
به گزارش خبرگزای مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران پیرامون وقوع این حادثه اظهار داشت: «در ادامه ماموریت‌های پلیس در زمینه برخورد با بزهكاران و مخلان نظم و امنیت عمومی چهارشنبه‌شب (اول بهمن) یكی از واحدهای گشت موتوری یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به یك خودرو مشكوك شده و قصد متوقف كردن آن را داشتند كه سرنشینان آن به سرعت اقدام به فرار می‌كنند.» وی افزود: «در ادامه ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و در بزرگراه فرودگاه اصفهان متهمان خودرو را به موتورسیكلت ماموران زده و باعث انحراف آن و برخورد با خودروهای عبوری شده كه درنهایت منجر به شهادت دو نفر از ماموران مومن، متعهد و توانمند این فرماندهی می‌شود. سردار آقاخانی گفت: بلافاصله هر دو متهم اصلی این پرونده دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد كه هردوی آنها از سارقان سابقه‌دار و معتاد به موادمخدر بوده و تحقیقات از آنان درخصوص سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.»

توقیف تریلر حامل 57 کیلو حشیش
یک تریلر حامل 57 کیلوگرم حشیش در استان البرز متوقف و 2قاچاقچی دستگیر شدند. این مردان تبهکار محموله موادمخدر را در کیسه‌های مواد شیمیایی پنهان کرده بودند و قصد داشتند از شهرهای جنوبی به استان البرز و تهران قاچاق کنند.
سرهنگ کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح این خبر گفت: ماموران با تشدید اقدامات اطلاعاتی دریافتند که این مردان محموله موادمخدر را تحویل گرفته و قرار است موادمخدر را در پوشش بار مواد شیمیایی از شهرهای جنوبی کشور وارد استان البرز کنند، بنابراین پیگیری موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی به مسیرهای تردد احتمالی خودرو اعزام و پس از مشاهده خودرو موردنظر آن را تحت تعقیب قرار دادند. سرهنگ کامرانی‌صالح گفت: پس از گذشت دقایقی از تعقیب خودرو در نهایت در ابتدای حوزه استحفاظی استان البرز و در محورهای ورودی به این استان خودرو توقیف، 2نفر سرنشین آن دستگیر و به همراه تریلر به پلیس مبارزه با موادمخدر استان منتقل شدند. به گزارش خبرگزاری مهر، در بازرسی از بار خودرو که حاوی کیسه‌های مواد شیمیایی بود 3 گونی موادمخدر از نوع حشیش در 56 بسته و به وزن تقریبی 57کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.


تعداد بازدید :  272