شماره ۴۸۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن
صفحه را ببند
اخبار كوتاه


کارگاه‌های نمایش عروسکی با حضور مرضیه برومند، حمید جبلی و عطا‌الله کوپال به‌عنوان اولین کارگاه‌های آموزشی «خانه عروسک» زمستان امسال برگزار می‌شود.

اردشیر صالح‌پور، سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جمعه سوم بهمن‌ماه با حضور در موسسه فرهنگی- هنری فدک، یاد و خاطره انوشیروان ارجمند را گرامی داشت.

گروه موسیقی «کاکو بند» بعد از دریافت عنوان بهترین نماهنگ نخستین جایزه «ققنوس» در تلاش است تا پایان‌ سال‌جاری تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود را وارد بازار کند.

هایده صفی یاری و بهرام دهقانی هر کدام با چهار فیلم پرکارترین تدوینگران جشنواره33 فیلم فجر  هستند.

مجموعه تلویزیونی «پروانه» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان بعد از سریال «همه چیز آنجاست» هرشب از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.


فیلم سینمایی «یاسین» به کارگردانی حامد امرایی و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری با طی مراحل میکس و صداگذاری، تا نیمه بهمن‌ماه آماده نمایش می‌شود. حمید فرخ‌نژاد، پریوش نظریه، یوسف مرادیان و...در این فیلم به ایفای نقش  پرداخته‌اند.

آلبوم «بازگشت به آتش» که دومین اثر «ملانکولیک» مصباح قمصری است به صورت گسترده در بازار موسیقی توزیع شد.

مجموعه انیمیشن «قصه‌های بهمن» با موضوع زندگی شهید صیاد شیرازی مراحل تولید را سپری  می‌کند.

سیزده گروه موسیقایی در بخش پاپ سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر میزبان علاقه‌مندان موسیقی است. فریدون آسرایی، مازیار فلاحی، سیروان خسروی، احسان خواجه‌امیری، شهرام شکوهی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، دنگ شو و بابک جهانبخش با یک اجرا و گروه چارتار، محمد علیزاده، بنیامین بهادری و گروه هفت با دو اجرا در جشنواره امسال حضور  دارند.

فیلم «آفتاب‌زده» ساخته نیکیتا میخالکوف توانست به‌عنوان بهترین فیلم روسی‌سال از «لِویاتان» زویاگینتسف پیشی بگیرد و برنده جایزه عقاب طلایی شود.

سومین قسمت مجموعه فیلم کمدی و موفق انیمیشنی «پاندای کونگ‌فو کار»، برای نمایش عمومی در فصل تابستان ۲۰۱۶ آماده می‌شود.

استیوی واندر جایزه «ال استار تریبیوت» و بادی گای نیز جایزه یک عمر فعالیت هنری «گرمی» را دریافت می‌کنند.

گروه موسیقی «دنگ شو» بعد از پنج ماه از انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش، تازه‌ترین کنسرت خود را در چارچوب بخش پاپ سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر برگزار می‌کند.

نمایش پاییز به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند در تماشاخانه ایرانشهر بهمن‌ماه  روی صحنه می‌رود. این نمایش که یک اثر بازتولیدی است جوایزی چون جایزه «کارگردانی» و «متن» از بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر 1381 برای نادر برهانی مرند و جایزه «بازیگری مرد» از همین جشنواره را برای «امیر جعفری» به ارمغان آورده است، این‌بار با بازی امیر جعفری، ناهید مسلمی، احمد کاوری، ستاره پسیانی و بهرام افشاری اجرا خواهد شد. پیش‌فروش نمایش «پاییز» از شنبه 11 بهمن ساعت 22 آغاز می‌شود.

رضا صادقی به‌زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود و قرار است این کنسرت‌ها در جنوب کشور و مناطق شمالی ازجمله اهواز، دزفول، ماهشهر و..... برگزار شود.

مدیر پردیس سینمایی آزادی از تجهیز این مجموعه به امکانات نمایشی D سینما خبر داد و اعلام کرد از 10 روز پیش تعمیر و تجهیز این مجموعه سینمایی برای حضور در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آغاز شده است.


تعداد بازدید :  281