شماره ۳۴۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد
صفحه را ببند
مرگ دوازدهمین زندانی شهرکرد

گروه حوادث| یک مصدوم حادثه آتش‌سوزی زندان شهرکرد که دچار عارضه مرگ مغزی شده بود، در بیمارستان درگذشت. با مرگ این زندانی تعداد کشته‌های این حادثه آتشین به 12 نفر رسیده این درحالی است که صبح دیروز تیم کارشناسی وارد زندان شهرکرد شده‌اند تا حادثه آتش‌سوزی را مورد تحقیق و بررسی قرار دهند.
5 روز از آتش‌سوزی مرگبار زندان شهرکرد می‌گذرد اما یکی از زندانیان که دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد جان باخت.
فیروزبخت مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری می‌گوید: در آتش‌سوزی عصر روز دوشنبه 11نفر جان خود را از دست دادند که اجساد آنان را برای تعیین هویت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی ارجاع و پس از انجام آزمایش به خانواده‌ها تحویل داده شد‌ه‌اند. اما یکی از مصدومان حادثه روز پنجشنبه نیز فوت کرد که در مجموع 12 زندانی کشته شدند.
او از معرفی هشت نفر از مصدومان این حادثه در یک نامه از سوی مقامات قضایی استان برای معاینات به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نتیجه آزمایش‌های اجساد تا 10 روز آینده مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
حادثه عصر دوشنبه آتش‌سوزی در یکی از بندهای زندان شهرکرد 12 کشته و 13 مجروح برجا گذاشت.
«سیدسعید زمانیان» نماینده شهرکرد در مجلس به خبرنگار «شهروند» گفت: تیم کارشناسی برای بررسی این آتش‌سوزی صبح دیروز وارد زندان شدند تا مقصرین این حادثه مشخص شوند.


تعداد بازدید :  52