شماره ۴۸۳ | ۱۳۹۳ شنبه ۴ بهمن
صفحه را ببند
مرد شاکی، متهم شد
طلبکار شوکر به دست پشت میله‌های زندان

شهروند| مرد عصبانی که قصد داشت با نقشه از پیش تعیین شده، طلبش را از مرد بدهکار بگیرد با ورود پلیس سناریوی خطرناکی را به اجرا گذاشت. او که با دیدن ماموران، صحنه نمایش خشنی به راه انداخته بود، هدف تیراندازی پلیس قرار گرفت و به امید رهایی از مهلکه گریخت.
ساعت 2:15 یکم بهمن‌ماه ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس در جریان درگیری در میدان پروین، خیابان 96 شرقی قرار گرفتند. بلافاصله اکیپی از ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. ماموران پلیس پس از حضور در محل متوجه شدند، مردی عصبانی با مشت و لگد در ورودی آپارتمان خانه‌ای را مورد هدفش قرار داده و قصد دارد به زور وارد خانه شود.
 با توجه به حساسیت موضوع ماموران جهت آرام کردن اوضاع به او تذکر دادند، اما مرد خشن بدون توجه به پلیس، با شوکر و اسپری اشک‌آور و یک چاقو به سمت ماموران حمله ور شد.همین واکنش خطرناک کافی بود تا ماموران برای مهار او وارد عمل شوند و ضمن رعایت قانون 2 تیر هوایی شلیک کردند، اما خشونت مرد پایانی نداشت و او دوباره به سمت ماموران حمله‌ور شد، تا این‌که عوامل کلانتری برای حفظ جان خود اقدام به شلیک 2 تیر جنگی به پای او کردند. همین شلیک پلیس کافی بود تا مرد عصبانی با سوار شدن به خودرواش از مهلکه فرار کند.
ماموران پلیس که تا این لحظه دلیل خشونت مرد را نمی‌دانستند دست به راز گشایی از ماجرا زدند. صاحب ملک که «سهراب» نام داشت، در رابطه با این موضوع به ماموران گفت: «مدتی پیش از این مرد که سهیل نام دارد پول قرض گرفته بودم، او امروز برای گرفتن طلبش به در خانه‌مان آمده بود و قصد داشت با زور وارد خانه شود و به همین خاطر من با پلیس تماس گرفتم.»
ماموران با گرفتن مشخصات متهم عملیات تعقیب و مراقبت خود را جهت دستگیری مرد متواری آغاز کردند. دقایقی بعد ماموران از طریق مرکز پیام کلانتری 126 تهرانپارس متوجه شدند، مردی تیرخورده جهت درمان به بیمارستان مراجعه کرده است. با دریافت این خبرماموران کلانتری از آن‌جایی که احتمال می‌دادند او همان مرد متواری باشد بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که این بیمار تحت درمان همان سهیل است.
سرهنگ امیرهوشنگ امیری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس دررابطه با دستگیری این مرد عصبانی گفت: «متهم به دلیل جراحت وارده تحت نظر است و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی
 ارجاع شد.»


تعداد بازدید :  173