شماره ۳۴۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد
صفحه را ببند
پرسه در بازار

قطع آب پرمصرف‌ها از امروز
آب مشترکان پرمصرف از امروز بین ساعت ۱۰ تا ۱۷ قطع می‌شود. مدیرعامل آبفای استان تهران، محمد پرورش با اعلام این خبر افزود: از امروز آب آشامیدنی ٣٠٠٠مشترک که میزان مصرفشان بالاتر از ٥٠ مترمکعب در یک دوره است از ساعت ١٠ تا ١٧ قطع می‌شود. این دسته از مشترکان تقریبا 5/2 برابر متوسط مصرف شهر تهران آب مصرف می‌کنند و در چند ماه گذشته اخطار کتبی دریافت کرده‌اند.  

حذف کارت اعتباری تلفن از بازار
کارت اعتباری تلفن در آینده نزدیک از بازار خداحافظی می‌کند. محمد‌رضا بیدخام، معاون شرکت مخابرات تهران با اشاره به کمبود عرضه کارت تلفن گفت: اکنون180مرکز در تهران عملیات توزیع کارت‌های اعتباری تلفن را انجام می‌دهند و از چندی پیش مشکل کمبود کارت‌های اعتباری و ایجاد بازارسیاه برای این کارت به‌وجود آمد اما  مراکز عرضه کارت اعتباری تلفن دیگر گسترش نخواهند داشت زیرا در آینده‌ای نزدیک به‌دنبال حذف کارت‌های اعتباری تلفن و روش‌های جایگزین هستیم.

زاگرس، نفت و تابان رکورددار تأخیر پرواز
براساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری در تیرماه امسال، ۱۶۴۰ پرواز با تأخیر ۱۲۴‌هزار دقیقه‌ای انجام شده است و شرکت‌های زاگرس، نفت و تابان رکوردار پروازهای تأخیردار شناخته شدند. ایران‌ایر، آتا و ماهان رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.


تعداد بازدید :  101