شماره ۴۷۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:  موضوع رفراندوم برای رفع حصر و یا توافقات هسته‌ای به رئیس‌جمهوری ربطی ندارد، اما در هر حال باید لایحه به مجلس ارایه کند تا مجلس تصمیم بگیرد. البته رئیس‌جمهوری هم می‌تواند موضوع رفراندوم را اعلام کرده و لایحه رفراندوم را به مجلس ارایه دهد اما این موضوع نیازی به ‌های و هوی ندارد. (مهر)

محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون
 اصل 90 مجلس شورای اسلامی:  در نشست هفته گذشته کمیسیون اصل 90 مجلس درباره طرح دیوان شدن، کمیسیون اصل90 بحث و گفت‌وگو شد و علی لاریجانی دستور پیگیری هر چه سریع‌تر این طرح را صادر کرد.  این طرح به احتمال زیاد تا پایان سال‌جاری تصویب و به مرحله اجرا درمی‌آید. (ایرنا)

ایرج عبدی دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:  مقدمات کار برای ثبت حزب رهروان در وزارت کشور صورت گرفته و هفته آینده پیگیری‌ها برای ثبت آن انجام خواهد شد. تاکنون اقدامات لازم برای جمع‌بندی و تدوین اساسنامه حزب درحال انجام است و کسانی که مأموریت تدوین اساسنامه برعهده آنها گذاشته شده هفته آینده جمع‌بندی خود را به اعضا ارایه
خواهند کرد. (فارس)

احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:  نظر مجلس به شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره نیلی‌احمدآبادی رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران اعلام می‌شود البته باید توضیحات اعضا را شنید و پس از بررسی ایرادات و سوالات در نهایت نتیجه‌گیری کرد و درحال حاضر هیچ پیش‌قضاوتی ندارم. (تسنیم)


تعداد بازدید :  163