شماره ۴۷۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

مراسم رونمایی از کتاب «رو در رو با اصغر فرهادی» نوشته اسماعیل میهن‌دوست شنبه شب در خانه سینما برگزار شد.

فیلم سینمایی «من از سپیده صبح بیزارم» به کارگردانی علی کریم در بخش رقابتی فستیوال سانتاباربارا به نمایش در می‌آید.

دانشجویان تئاتر عروسکی دانشکده هنرهای زیبا تصمیم گرفتند برای حفظ و نگهداری عروسک‌های نمایشی‌شان، موزه‌ای را در دانشکده خود راه‌اندازی کنند. قرار است این موزه روز دوشنبه ساعت 11 در گروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا آغاز به کار کند.

مجموعه تیزرهای آموزشی انیمیشن «اسرا» برای آشنا کردن والدین با بازی‌های کامپیوتری کودکان و رعایت سن آنها در هنگام خرید، ساخته شده و این روزها از شبکه‌های مختلف تلویزیون روی آنتن می‌رود.

محمد خزاعی اضافه شدن جایزه پیامبر اعظم در ساختار جشنواره فیلم فجر را پیشنهاد داد.

کتاب «صد نوآوری اجتماعی از فنلاند» با حضور معاون وزیر امور خارجه و سفیر فنلاند دوشنبه 29 دی‌ماه از ساعت 18 در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران رونمایی می‌شود.

صفحه‌ اینستاگرام سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر با هدف دسترسی بهتر به اخبار و تصاویر این دوره از جشنواره راه‌اندازی شد.

نمایش «روحوضی خوانی» به یاد مرتضی احمدی در سالن نمایش تئا‌تر باربد به صحنه می‌رود.

پیکر «اکبر صابونچی راد» هنرمند خوش‌نویس پس از تشییع از مقابل تالار وحدت، در قطعه‌ هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

جورج دیکرسن، بازیگری که گوش بریده فیلم «مخمل آبی» دیوید لینچ به او مربوط می‌شد، در ۸۱ سالگی چشم از جهان فرو بست.

پوستر تازه سی‌و‌سومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر توسط هیأتی پنج نفره شامل قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، احمد محیط طباطبایی، ابراهیم حسینی و امیر اسمی انتخاب شد.

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو در تاریخ ۹ بهمن ماه در دو سانس ۱۸ و۲۱ در سینما ناجی تبریز روی صحنه خواهد رفت.

محمد حسین‌پور تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون درگذشت.

کنسرت گروه «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی‌پور» با عنوان «آوای خاک» در تاریخ ۲۵ دی‌ماه در سالن رودکی تالار وحدت در دو سانس با استقبال پرشور گسترده مخاطبان برگزار شد.

«فاتن حمامه»، بازیگر عصر طلایی سینمای مصر که او را با عنوان «بانوی سینمای عرب» می‌شناسند در سن 83 سالگی درگذشت.

کیهان کلهر که در آمریکا به سر می‌برد و هفته پیش در بالتیمور به اجرای گروهی پرداخت، به‌زودی راهی اروپا می‌شود تا در پرتغال و هلند برنامه اجرا کند.

شورای پروانه ساخت در سازمان سینمایی با ساخت سه فیلمنامه «آشوب» کاظم راست گفتار، «آتش و قداره» محمد عرب و «تهران من» محمد حسین فرحبخش موافقت کرد.

اهداي جایزه ویژه به بخش عکس در سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد پذیرش هیأت داوری و علیرضا رضاداد دبیر جشنواره قرار گرفت.

پخش سریال «شمعدونی» به بعد از نوروز 94 موکول خواهد شد.

کمپانی فاکس اعلام کرد قسمت دهم سریال «۲۴» را بدون حضور کیفر ساترلند خواهد ساخت.

سامانه پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز یکشنبه 27 دی‌ آغاز به کار کرده ولی هنوز تخفیف دانشجویی برای خرید بلیت، لحاظ نشده است.


تعداد بازدید :  220