شماره ۴۷۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي
صفحه را ببند
56درصد خریداران به مسکن مهر اسباب نبردند
مردم: این همه هزینه به چه بهایی؟!

شهروند| گزارش «شهروند» درباره آخرین وضع طرح مسکن مهر در رسانه‌های متفاوت بازنشر شده است و شماری از مخاطبان نسبت به این گزارش واکنش نشان داده‌اند. براساس اظهارات «احمد اصغری‌مهرآبادی» قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی درمسکن مهر - که از دولت گذشته تاکنون عهده‌دار این مسئولیت است - 56‌درصد خریداران به مسکن مهر اسباب‌کشی نکرده‌اند. این در شرایطی است که 8‌سال از شروع این پروژه می‌گذرد و به گفته دولت پرونده مسکن مهر‌ سال آینده برای همیشه بسته می‌شود. آخرین آمار اعلامی از سوی مهرآبادی نشان می‌دهد که برخلاف وعده احمدی‌نژاد تنها 2‌میلیون و 300‌هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شده است و این رقم به معنی تحقق یک ششم وعده رئیس‌جمهوری سابق است. نظر تعدادی از مخاطبان را درباره این گزارش می‌خوانیم.
ناشناس: مسکن مهر برای عده خاصی سود و منفعت داشت!
امیدوار: اگه به جای مسکن مهر کارخانه می‌زدند بیکاری کم و تولید داخلی و صادرات زیاد می‌شد. کار غیرکارشناسی هیچ سودی واسه کشور ندارد، دولت قبل متأسفانه چند طرح اجرا کرد که غیرکارشناسی بود و به ضرر کشور و مردم تمام شد.
مجید: این همه کارشناس درباره مسکن مهر به احمدی‌نژاد هشدار دادند ولی ظاهرا فایده‌ای نداشت!
ناشناس: بازی دولت گذشته با اعداد و ارقام تمومی نداره. 12‌میلیون کجا و 4‌میلیون کجا و آخرش هم که به 2‌میلیون برسه.
اشکان: خونه‌ها رو هم که بردن وسط بیابون ساختند. معلومه کسی نمیره. الان روستای دورافتاده مملکت مدرسه داره سایت مسکن مهر مدرسه نداره.
خیرآبادی: من خودم یکی از خریداران مسکن مهر پرند فاز 6 پروژه کیسون هستم قیمت کل رو زدن 21‌میلیون تومان برای واحدهای 86 متری ولی الان تو سایت عمران پرند مبلغ نهایی رو زده 39‌میلیون و 800‌هزار تومان یعنی دو برابر. تازه معلوم نیست کی تحویل بدن الان 3 ساله که پول ریختیم. کی جواب این بی‌برنامگی‌ها رو میده؟
مهدی: بعضي از سایت‌ها که مشکلاتشون ریشه‌ای‌تر از این حرف‌هاست مثلا سایت مهر آباد رودهن از نظر جانمايي خیلی مسأله داره و به نظرم جز تخریب راهکار دیگه‌ای نداره!
رها: نتیجه تصمیم‌های هیجانی در گذشته و بدون آینده‌نگری همین میشه. ‌ای کاش به جای این همه واحد که در بیابون‌ها ساختند و الان هم سکونت لازم رو نداره به نیازمندهای واقعی وام با بهره کم می‌دادند.
رضا: چقدر این مسکن مهر رو با تموم دردسرهاش توی بوق و کرنا کردند...
علی: این‌همه هزینه دادیم برای 2‌میلیون واحد که بیشتر نصفش هم خالی بمونه؟!

 


تعداد بازدید :  191