شماره ۴۷۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي
صفحه را ببند
بازار جهانی

آفیس آیفونی می‌شود
اعتراضات کاربران سیستم عامل ویندوز فون نسبت به نسخه نرم‌افزار آفیس سرانجام به گوش مایکروسافتی‌ها رسید و این کمپانی نرم‌افزاری به‌زودی جایگزینی را ارایه خواهد کرد. کاربران ویندوز فون معتقدند که نرم‌افزارهای مایکروسافتی، برای آنها باید به‌روزتر از سایر سیستم‌عامل‌ها باشد اما اکنون نسخه آفیس برای اندروید و IOS از نمونه در اختیار آنها کارآیی بالاتری دارد. دلیل اصلی تفاوت بین این نسخ مشخص نیست اما چیزی که اکنون مشخص شده این است که تا قبل از 19فوریه قرار است نسخه جدیدی در اختیار ویندوز فونی‌ها قرار گیرد. مایکروسافت شعبه کلمبیا هم به تازگی تیزری تبلیغاتی در این راستا ساخته که روی آن نوشته شده است «اسناد خود را حتی زمانی که به آفیس دسترسی ندارید از طریق اپلیکیشن موبایل خود ویرایش کنید.»

بلک‌بری ۵۰ پاسپورت طلایی می‌سازد
بلک‌بری درصدد رونمایی از پاسپورت طلایی رنگ و عرضه آن به شکل محدود است. تنها قرار است 50 نمونه از این طلایی زیبا که در رده لوکس‌ها جای دارد، در دنیا عرضه شود. برخلاف عنوان لوکسی که روی این نمونه در لیست فروش آنلاین کانادا قرار دارد و گمان بر این می‌رود که باید قیمتی نجومی داشته باشد اما نرخ فروش آن 999 دلار قیمت خورده است. قیمت آن با دلار سه‌هزار و 500 تومانی حدودا سه‌میلیون و 497‌هزار تومان می‌شود. فلزات گران بهایی برای نمونه طلایی رنگ به کار رفته و قرار است با توجه به محدودیت در تولید، شماره هر تولید روی گوشی حکاکی شود.

گوشی جی 4 با دوربین 16 مگاپیکسلی
به دنبال موفقیت گوشی جی 3 با دوربین 13مگاپیکسلی، شرکت ال‌جی نمونه تازه این گوشی به نام جی 4 را طراحی کرده که دوربین 16مگاپیکسلی ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. گوشی تازه ال‌جی مجهز به پردازنده Snapdragon 810 شرکت Qualcomm و دقت نمایشگر آن 5,312 در2,988 است. شرکت سازنده گوشی یادشده همچنین تلاش کرده مشکل گرم شدن بیش از حد مدل‌های قبلی را در برخی موارد در گوشی تازه خود حل کند. از جمله دیگر ویژگی‌های اعلام شده این گوشی می‌توان به 3 گیگابایت RAM و سیستم عامل اندروید 5 اشاره کرد.

بازگشت مای اسپیس به دنیای شبکه‌های اجتماعی
MySpace نوامبر گذشته توانست رکورد 50.6‌میلیون نفر بازدیدکننده را به خود اختصاص دهد که این رقم نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل 575‌درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت Specific Media در ‌سال 2011 سایت مای اسپیس را با پرداخت 35 میلیون دلار از News Corp خریداری کرد و از آن زمان تلاش‌های فراوانی را برای احیای آن به عمل آورده است. این تلاش‌ها از‌ سال 2013 کم‌کم به نتیجه رسید و مای اسپیس با تمرکز روی موسیقی و امور تفریحی توانست یک‌بار دیگر توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کند.


تعداد بازدید :  252