شماره ۴۷۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۷ دي
صفحه را ببند
4‌سال پیش رخ داد
ناپدید شدن دختر جوان همچنان در ابهام

شهروند| دختر جوانی که به‌خاطر 2 ازدواج اشتباه پایش به اعتیاد باز شده بود، سرنوشت مرموزی پیدا کرد. این دختر جوان در‌ سال 89، وقتی برای تهیه موادمخدر با یک قاچاقچی قرار گذاشت، ناپدید شد. به دستور قاضی پرونده برای رازگشایی از این حادثه عجیب، عکس دختر جوان منتشر شد.
وقتی سمیه با اولین همسرش ازدواج کرد پایش به دنیای افیونی باز شد. چند ‌سال اعتیاد شدید او را خانه‌نشین کرده بود تا این‌که بعد از مدتی برای رهایی از منجلاب اعتیاد به خانواده‌اش پناه برد. از همسرش جدا شد و با ترک اعتیاد، دوباره به زندگی بازگشت. مرگ پدرش اما این‌بار او را در مسیر دیگری قرار داد. با ارثیه پدری‌اش خانه‌ای مستقل خرید و در این دوران با مرد دیگری آشنا شد تا این‌که دوباره تن به ازدواجی اشتباه داد، همسر دوم سمیه هم معتاد بود و همین ماجرا کافی بود تا او دوباره به مصرف موادمخدر رو بیاورد.
سال 89 بود که او بعد از آخرین تماسی که با یکی از دوستان شوهرش داشت، ناگهان ناپدید شد. با شکایت خانواده سمیه در دادسرای ناحیه 34 پرونده‌ای مبنی بر فقدان وی تشکیل شد. با دستور قاضی ‌هاشمیان بازپرس دادسرا، کارآگاهان برای راز گمشدن سمیه وارد عمل شدند. تحقیقات نشان می‌داد او آخرین‌بار برای تهیه موادمخدر از خانه خارج شده و پس از آن کسی از سرنوشت او خبر ندارد. همسر سمیه در بازجویی‌ها به قاضی‌ هاشمیان گفت: «هر دو ما معتاد بودیم، شب حادثه مواد نداشتیم و به همین خاطر سمیه برای تهیه موادمخدر با یک قاچاقچی قرار گذاشت. به او اجازه ندادم تا از خانه خارج شود، اما سمیه با یکی از دوستانم تماس گرفت و از او خواست تا همراهی‌اش کند. وقتی دوستم مقابل خانه رسید با برادرم درگیر شد و در همین لحظه سمیه از خانه‌مان خارج شد. بعد از آن شب دیگر از او اطلاعی نداریم.»
در حالی‌ که 4‌سال از ناپدید شدن این دختر جوان می‌گذرد متاسفانه تحقیقات پلیسی با بن‌بست روبه‌رو شده است. با دستور قاضی ‌هاشمیان تصویر این دختر جوان برای شناسایی توسط کسانی که احتمال دارد در این چند ‌سال از او خبر داشته باشند منتشر شد. تحقیقات جنایی در رابطه با سرنوشت مرموز این دختر گمشده همچنان ادامه دارد.

 


تعداد بازدید :  121