شماره ۴۷۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۷ دي
صفحه را ببند
روی خط خبر

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:  توافق پایدار خواست ایران در مذاکرات هسته‌ای است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر بنا به رسیدن توافق در مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 باشد خواسته ایران رسیدن به توافق از نوع پایدار است. «اسماعیل قاآنی» پنجشنبه شب در یادواره شهدای سرداران گردان الحدید که در مسجد امام خمینی(س) مشهد برگزار شد، افزود:  ایران اسلامی با ادامه مذاکرات با آمریکا مشکلی ندارد و اگر قرار به دستیابی به توافق طرفین باشد باید موارد توافق پایدار و بنیادین باشد. وی بیان کرد: توافق طرفین در مذاکرات یکی از شیوه‌های حل مشکلات هسته‌ای ایران می‌باشد اما هرگز نباید فکر کنیم که بی انصاف‌ترین دشمن کشورمان به این توافق رضایت داده باشد.

بررسی حضور حزب ندا در کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاحات
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات تأکید کرد: حضور حزب ندا در کمیته سیاسی شورای هماهنگی در حال بررسی است.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن رهامی در حاشیه همایش سراسری اصلاح‌طلبان در جمع خبرنگاران درباره حضور احزاب جدید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: از احزاب جدید هم دعوت کرده‌ایم و هفته گذشته نیز حزب ندا بررسی شد که به جمع ما اضافه شود.

دبيرکل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار: مي‌توانيم با اصلاح‌طلبان ائتلاف کنيم
احمد کريمي‌اصفهاني، درباره ائتلاف محمدرضا عارف و اصولگرايان گفت: چنانچه اصلاح‌طلبان به اصول انقلاب پايبند باشند و اجازه ورود بيگانگان به کشور را ندهند قطعا امکان ائتلاف با آنها وجود دارد اما اگر قرار باشد اصول تنها در قالب حرف گفته شود اما در عمل طور ديگري رفتار شود ائتلاف منتفي است.  به گزارش آریا، اين فعال سياسي گفت: نمي‌توان کسي را تنها به‌صرف اصلاح‌طلب بودن کنار گذاشت درواقع اگر اصلاح‌طلبان حواشي نداشته باشند،   مي‌توانيم يکي باشيم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان: انتخابات آینده دوقطبی خواهد بود
صادق خرازی، با بیان این‌که اصلاحات در سرزمین اعتدال متولد می‌شود، گفت: محیط سیاسی اصلاحات آمیخته با متانت و طمانینه بوده و اعتدال مبنای فکری اصلاحات است. به گزارش ایرنا، خرازی گفت: خرازی در پاسخ به سوالی درباره مخالفت‌ها با حزب ندا گفت:  از زمان مصدق تاکنون هر حزبی که متولد می‌شود با واکنش‌های بیرونی و درونی روبه‌رو بوده است اما زمان مشخص می‌کند که احزاب چه جایگاهی دارند، بنابراین رفتار خود احزاب تعیین‌کننده است.

خطیب جمعه تهران: اتفاقات مجلس در شأن مجلس نبود
آیت‌الله موحدی کرمانی به قطع شدن نطق میان‌دستور یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس اشاره کرد و گفت:  آن چه در مجلس محترم اتفاق افتاد، در شأن مجلس نبود.  به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت تهران  در همین زمینه ادامه داد:  نه آن سخن در شأن مجلس بود و نه آن عمل و برخورد، ان‌شاءالله مجلس شورای اسلامی وزن و متانت خودش را بیش از پیش حفظ کند. وی در بخش دیگری از خطبه دوم خود به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود: هیأت ایرانی مذاکره می‌کند، بازهم مذاکره خواهد کرد، اشکالی هم ندارد، ان‌شاءالله مبارک است اما باید بداند طرف مذاکره چه کسانی هستند؟ این مهم است. موحدی کرمانی تأکید کرد: حتما مجلس محترم هم به این امر مهم در برنامه‌ سال 94 و در برنامه 5 ساله ششم توجه می‌کند تا بودجه را به گونه‌ای تنظیم کند که اتکا به نفت در کمترین حد باشد.


تعداد بازدید :  93