شماره ۴۷۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۷ دي
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

حسین آذین سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی: فروش سهام، پرداخت نکردن عوارض تغییر کاربری و شکایت وزارت جهاد کشاورزی درخصوص تصرفات مازاد بر واحدهای تجاری قانونی، مهم‌ترین تخلفات شرکت پدیده شاندیز است. به استناد قانون تجارت شرکت پدیده شاندیز نمی‌تواند به شکل سهامی عام عمل کرده و سهام بفروشد؛ در این زمینه یا باید تغییر ماهیت داده یا از طریق بورس سهامش را عرضه کند. (ایسنا)
علیرضا خسروی رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان: استانی کردن انتخابات به جز پرهزینه‌تر کردن انتخابات هیچ نتیجه مثبت دیگری نخواهد داشت و به نظر ما این طرح با روح قانون اساسی مخالف است. (ایسنا)
امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس: کمیته مشترک احزاب میان مجلس و دولت تشکیل می‌شود و در این کمیته قرار است که با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت کشور لایحه احزاب بررسی و اصلاح و در قالب طرحی تعیین و تکلیف شود به احتمال زیاد طرح احزاب در ماه آینده به صحن علنی مجلس ارایه می‌شود و این طرح قطعا می‌تواند به حوزه احزاب و نحوه فعالیت‌ آنها سامان بدهد. (خانه ملت)
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: 35 تا 40‌درصد از احکام لایحه بودجه در قالب احکام دایمی در لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به تصویب رسیده‌اند اما با توجه به احتمال تعطیل بودن مجلس در ایام دهه فجر، بررسی لایحه بودجه پس از تعطیلات آغاز شده و در اوایل اسفند، بودجه‌ سال 94 تصویب خواهد شد. (خانه ملت)
ایرج ندیمی عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع: چندی پیش اعضای هیأت نامه‌ای به هیأت‌رئیسه مجالس نوشتند و درخواست کردند که تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع برای 6 ماه دیگر تمدید شود. هیأت‌رئیسه مجلس با تمدید مهلت بررسی تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع به مدت 6ماه موافقت کرده است مهم‌ترین محورهای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع شامل زمین‌خواری و تعرض به جنگل‌ها و نیز استفاده غیرقانونی از منابع طبیعی است که اعضای این هیأت آن را بررسی و طی 6 ماه آینده نهایی می‌شود. (تسنیم)

 


تعداد بازدید :  119