شماره ۴۷۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

رئال با رکورد، بهترین تیم دنیا شد
رئال مادرید با 381 امتیاز که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، بهترین تیم دنیا در‌سال 2014 معرفی شد. پس از رئال، بایرن با 276 امتیاز و آتلتیکو با 267 امتیاز دوم و سوم شدند. بارسا نیز با 251 امتیاز درجایگاه چهارم قرار گرفت. تاکنون سابقه نداشته تیمی با 381 امتیاز بتواند عنوان اول را از آن خود کند.

کشف نارنجک حوالی خانه زلاتان
پلیس فرانسه پس از کشف نارنجک در نزدیکی خانه زلاتان ایبراهیموویچ تحقیقات را آغاز کرده است. پلیس اعتقاد دارد این نارنجک‌ها مربوط به حمله تروریستی در پاریس در جمعه گذشته است و احتمال داشته خانه ایبرا نیز مورد حمله قراربگیرد.

منچستر‌، مقصد جدید مسی
طبق بررسی صورت گرفته توسط گاردین، منچستریونایتد می‌تواند با 250‌میلیون یورو، مسی را جذب کند. در میان تیم‌های انگلیسی، شیاطین سرخ تنها باشگاهی هستند که هم توان پرداخت چنین مبلغی را دارند. مورینیو به تازگی صراحتاً اعلام کرده تیمش با توجه به قوانین مالی یوفا، نمی‌تواند مسی را جذب کند. در مورد منچسترسیتی نیز همین قضیه صدق می‌کند. حتی به نظر نمی‌رسد پاری‌سن‌ژرمن نیز اجازه ریخت و پاش‌های سنگین تا این حد را داشته باشد. هزینه جذب مسی قطعاً با توجه به قراردادش با بارسا به ۲۰۰‌میلیون پوند خواهد رسید.

تهمت چاقی از سوی مورینیو
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی یک جنجال جدید آفرید. مورینیو پس از بازی تیمش مقابل تاتنهام در وایت‌هارت‌لین در رختکن خطاب به فیل دود، داور انگلیسی گفت:  «تو برای داوری زیاد از حد چاق هستی. باید بازنشست‌شوی!» به این ترتیب هیچ بعید نیست آقای خاص با محرومیت دیگری از سوی کمیته‌ داوران فوتبال انگلیس مواجه شود.


تعداد بازدید :  336