شماره ۴۷۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  وزارت کشاورزی همسایه وزارت نفت می‌شود| با توجه به این‌که بازپس گرفتن ساختمان شیشه‌ای تقریبا غیرممکن است، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در پی ساختن ساختمانی سه قلو در کنار وزارت نفت هستند تا از این پراکندگی در سطح شهر تهران نجات پیدا کنند، البته یکی از این ساختمان‌ها تا هفته جهاد کشاورزی‌ سال آینده کاملا به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به یکی از این ساختمان‌ منتقل شده است.

  احتمال تصویب نفت ۶۰دلاری در بودجه| جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از مصون ماندن بودجه از اتکا به نفت خبر داد و گفت: نمایندگان با ثابت ماندن سهم ۲۰‌درصد صندوق توسعه ملی از نفت براساس پیشنهاد دولت موافق هستند. با توجه به این‌که کشورهای همسایه قیمت نفت را پايین‌تر از 72دلار در نظر گرفته‌اند، احتمالا مبنای بودجه 94 نیز نفت 60دلاری خواهد بود، البته دولت نیز نفت 65دلاری را مدنظر دارد.

  مخابرات خواستار تعدیل تعرفه اینترنت موبایل شد| کاظم ابراهیمی‌صدرآبادی ،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه هر کیلوبایت اینترنت موبایل در گذشته 4ریال بود که به نیم‌ریال کاهش یافته، اما این تعرفه بسیار پایین است و برای توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتای کشور، درخواست تعدیل تعرفه را داریم.

  اقتصادی‌ نبودن کشاورزی عامل کاهش اراضی| مرکز آمار ایران روز گذشته سطح اراضی کشاورزی را 6درصد کمتر نسبت به سرشماری ‌سال 1382 اعلام کرد که به اعتقاد علی خان‌محمدی، مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی هنگامی که کشاورزی اقتصادی نباشد، سطح اراضی کشاورزی کاهش می‌یابد.

  تولید عسل تقلبی بدون دخالت زنبور| عفت رئیسی‌سرحدی مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران با بیان این‌که قیمت عسل طبیعی بین 40 تا 60‌هزار تومان است، از افزایش تولید عسل‌های تقلبی در کشور خبر داد و گفت: نوعی عسل در کشور بدون دخالت زنبور تولید می‌شود.


تعداد بازدید :  285