شماره ۴۷۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
حاشیه‌های سرخپوشان در راس‌الخیمه امارات
ترس از «جن» در اردوی پرسپولیس

شهروند| کارشکنی عرب‌ها در قبال تیم‌هایی که برای برگزاری مسابقه یا اردوی تدارکاتی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس سفر می‌کنند، اتفاق جدیدی نیست اما گویا در جریان اردوی پرسپولیس در امارات، مسئولان عرب‌ این مسأله را به اوج خود رسانده‌اند.
اردو در ضعیف‌ترین شهر امارات
پرسپولیسی‌ها از عصر یکشنبه به قصد برپایی اردویی 10روزه تهران را به مقصد رأس‌الخیمه امارات ترک کردند. شاید مسئولان پرسپولیس به دلیل کمبود‌وقت و مشکلات مالی هرگز درباره کمپ محل اقامت خود در راس‌الخیمه تحقیق نکردند وگرنه هرگز به شهری که ضعیف‌ترین شهر امارات محسوب می‌شود سفر نمی‌کردند. این شهر 64 کیلومتر مرز دریایی با خلیج‌فارس دارد و به همین خاطر یک بازار دریایی محسوب می‌شود و در جذب توریست بسیار ضعیف است. در رأس‌الخيمه خبري از برج‌هاي جذاب دوبي و ابوظبي نيست و تقريباً هيچ بازار يا پاساژ بزرگ و بين‌المللي آن‌جا پيدا نمي‌كنيد. عمده مشاغل مردمان این قسمت شترداری است و نسبت به شیوخ ساکن در شهرهای دیگر هرگز وضع مالی مناسبی ندارند. حالا پرسپولیسی‌ها برای برگزاری اردوی خود به چنین منطقه‌ای سفر کرده‌اند.
امکانات نامناسب کمپ
پرسپولیسی‌ها روز دوشنبه اولین تمرین خود را در ورزشگاه الامارات انجام دادند. آنها در این ورزشگاه یک جلسه تمرین سبک کردند اما آنها رفته‌رفته با کمبود بدیهی‌ترین امکانات مواجه شدند. با تمام اینها پرسپولیسی‌ها به اردوی خود ادامه دادند اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دوشنبه‌شب گذشته اتفاقی عجیب اردوی این تیم را بدجوری تحت‌تأثیر قرار داده است.
«جن» در اتاق‌ها!
برخی بازیکنانی که هرگز به خرافات اعتقادی ندارند و هرگاه درباره این مسائل از آنها سوال می‌کنید بدون برو و برگرد بحث را تغییر می‌دهند دوشنبه شب یک دقیقه‌ هم نتوانستند چشم روی هم بگذارند، با این اعتقاد که کمپ الامارات «جن» دارد! ماجرا از جایی شروع شد دو بازیکن جوان پرسپولیس که از تیم‌ فوتبال نوجوانان با یکدیگر هم‌اتاق بوده‌اند، متوجه اتفاقات عجیبی در اتاق خود شدند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از این بازیکنان که همواره حاشیه‌های عجیبی نیز داشته است، هنگام تماشای فیلم با هم‌اتاقی‌اش و یکی دیگر از بازیکنان ناگهان با تغییر در مکان قرار گرفتن برخی وسایل داخل اتاق مواجه می‌شوند و از همین‌جا بود که شایعه حضور موجودات فرازمینی در راس‌الخیمه قوت گرفت و این شایعه خیلی زود به تهران رسید. یکی از 3 بازیکن مذکور در ساعت‌های اولیه سه‌شنبه پستی در اینستاگرام منتشر کرد که طی آن از ترس وجودی‌اش پرده برداشت! خلاصه ماجرا این بود که آن 3 بازیکن تا صبح سه‌شنبه نتوانستند بخوابند و در تمرین صبح دیروز دلیل کم‌خوابی و کسل‌بودن خود را به حمید درخشان نیز ارجاع دادند.
تکذیب سخنگو
با رسیدن شایعه حضور «جن» در اردوی پرسپولیس مهدی خواجه‌وند،‌سخنگوی باشگاه پرسپولیس به این مسأله واکنش نشان داد: «به هر شکل این یک اردوی ورزشی است و در اردوی ورزشی همیشه همه چیز کامل نخواهد بود اما ما سعی کردیم بهترین امکانات را برای بازیکنان و تیم آماده کنیم تا آنها بتوانند با شرایط خوبی اردوی خود را برگزار کنند. این‌که می‌گویند اردوی پرسپولیس جن دارد هم از آن حرف‌هاست. فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد و خوردبین هم در اطلاعاتی که از امارات به ما داد،‌ به چنین مساله‌ای اشاره نکرد.»


تعداد بازدید :  408