شماره ۴۷۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در بورس| علی احمدی کارشناس بازار سرمایه گفت: بهترین زمان برای خرید سهام زمانی است که ارزش سهام شرکت‌ها کاهش پیدا می‌کند اما افت‌وخیز بازار سهام در یک‌سال گذشته ریسک سرمایه‌گذاری در بورس را افزایش داده و سهامداران اعتمادی به کف بودن قیمت ندارند. وی درخصوص شرایط بازار سرمایه گفت: وضعیت ابهام‌بر‌انگیز در اقتصاد بازار سهام شرایط نامشخصی را  رقم زده است.

    جدیدترین پیش‌بینی‌های 93 توسعه معادن روی ایران| شرکت توسعه معادن روی ایران پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت اصلی برای سال مالی 93 را با سرمایه 2هزار و 413میلیارد و 950میلیون ریال در بهمن و اسفندماه 92 به صورت حسابرسی شده مبلغ 319 ریال و در تیرماه 93 مبلغ 341 ریال و در مهر و دی‌ماه 93 مبلغ 355 ریال اعلام کرده است.

  حمایت ناشران از سرمایه سهامداران خرد با سهام خزانه| معتمد رئیس اداره نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با ورود سهام خزانه به بازار از این پس ناشران بورسی به بازارگردانی و حمایت از سهام خود می‌پردازند تا سهامدارانشان کمترین ضرر مالی را متحمل شوند.

  واگذاری 38هزار میلیارد ریال سهم دولتی| بالغ بر 38هزار میلیارد ریال سهم دولتی از ابتدای امسال تاکنون از طریق بورس، فرابورس، مزایده و مذاکره واگذار شده است. از این میزان واگذاری 409میلیارد ریال در بورس، 26هزار و 854میلیارد ریال در فرابورس، یک میلیارد ریال از طریق مذاکره و 10هزار و 743میلیارد ریال از طریق مزایده واگذار شده است.

 


تعداد بازدید :  283