شماره ۴۷۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

مجید انتظامی درحال نهایی کردن موسیقی فیلم مستند «کربلا، جغرافیای یک تاریخ»
 به کارگردانی داریوش یاری است.

فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی که در جشنواره فیلم فجر به نمایش
در می‌آید، مراحل پایانی صداگذاری و تصحیح رنگ را سپری می‌کند.

هومن سیدی راوی مستند شوک می‌شود تا ناگفته‌های مصرف‌کنندگان ماده مخدر شیشه را به تصویر بکشد.

جایزه 20‌هزار پوندی «تی.اس. الیوت» به «دیوید ‌هارسنت» شاعر مجموعه سروده‌های «ترانه‌های آتش» اعطا شد.

کتاب «هفت دستگاه موسیقی ایران» تألیف مجید کیانی پس از ۱۳‌سال وقفه و نایابی، این بار از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به دلیل استقبال مخاطبان نمایش «همه دزدها که دزد نیستند»، کامران رسول‌زاده روز چهارشنبه 24 دی‌ماه مجددا در نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» اجرای زنده موسیقی خواهد داشت. این نمایش اولین نمایش حرفه‌ای است که در پردیس کورش بر روی صحنه رفته است و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است.

کنسرت موسیقایی «سه عود» همراه با رونمایی آلبومی به همین نام با سرپرستی و آهنگسازی شهرام غلامی دوشنبه 29 و سه‌شنبه 30 دی‌ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.

برادلی کوپر هم به جمع کارگردانان سینما می‌پیوندد و درام خانوادگی «ماه‌عسل با هری» را با بازی رابرت دنیرو کارگردانی می‌کند.

فیلم ‌سینمایی «امروز» ساخته‌ رضا میرکریمی در ادامه حضورهای جهانی‌اش در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم «پورتلند» آمریکا به نمایش درمی‌آید.

فيلم «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» به کارگردانی بهروز افخمی وارد شبكه نمايش خانگى شد.

مراسم رونمایی از کتاب «رودررو با اصغر فرهادی» نوشته اسماعیل میهن‌دوست که توسط نشر روشنگران و مطالعات زنان به چاپ رسیده است روز شنبه 27 دی‌ماه با حضور اصغر فرهادی - کارگردان سینما - و جمعی از منتقدان، اهالی سینما و اصحاب فرهنگ و ادب در تالار سیف‌الله ‌داد خانه سینما برگزار می‌شود.

کنسرت روزبه نعمت‌اللهی، چهارشنبه ۸ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این خواننده کنسرتش را برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می‌کند.

کن لوچ فیلمساز مطرح انگلیسی به پاس «نگاه هنرمندانه، انسانی و متمایز» خود مدرک دکترایی افتخاری را از سوی دانشگاه «لیورپول هوپ» دریافت می‌کند.

واشنگتن‌پست در تازه‌ترین شماره خود نوشت این اجرا یکشنبه بعدازظهر به رهبری مارین آلسوپ و نوازندگی کیهان کلهر و چند تن از نوازندگان مطرح بین‌المللی در استراتمور روی صحنه رفت.

در دومین‌ شب اجرای کنسرت عالم قاسم اُف خواننده شهیر جمهوری آذربایجان که تاکنون با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده از این خواننده جمهوری آذربایجان با حضور چهره‌هایی چون محمود دولت‌آبادی، پرویز پرستویی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، بهناز جعفری، پانته‌آ بهرام، محمد معتمدی، علی قمصری، سروش صحت و تعدادی دیگر از هنرمندان تقدیر شد و شهرام ناظری شوالیه آواز ایران که در میانه کنسرت از سوی قاسم اُف مورد تجلیل قرار گرفته بود، روی سن رفت و نشان تقدیر را بر شانه این خواننده آذری آویخت.

 


تعداد بازدید :  347