شماره ۴۷۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
روی خط خبر

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی سازمان جوانان در سمنان
مرحله کشوری المپیاد فرهنگی ورزشی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اواخر بهمن و اوایل اسفند به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال‌احمر به تشریح جزییات بیشتری از این المپیاد پرداخت و گفت: «این المپیاد در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی آن آغاز شده و استان‌ها هم اکنون درحال برگزاری آن هستند.» امیرلـله‌گانی‌ افزود: «این المپیاد به صورت مجزا ویژه آقایان و خانم‌ها در رشته‌های ورزشی مختلف با رویکرد امدادی برگزار می‌شود و آقایان پس از ثبت‌نام می‌توانند در سه رشته فوتسال، شنا و نجات غریق و آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی و خانم‌ها در سه رشته والیبال، شنا و نجات غریق و آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی رقابت کنند.»
او گفت: «در هرکدام از این رشته‌ها تیم‌های برتر از هر استان به مرحله کشوری راه می‌یابند که در اواخر بهمن و اوایل اسفندماه به میزبانی استان سمنان به رقابت خواهند پرداخت.»

ویزیت رایگان ۳‌هزار نفر از مردم قشم
۳هزار و ۱۱۴ تن از مردم جزیره قشم از سوی پزشکان متخصص و داوطلب ویزیت رایگان شدند و داروهای مورد نیاز خود را دریافت کردند.
در این طرح پزشکان متخصص و فوق‌تخصص داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در بخش‌های دندانپزشکی، چشم پزشکی، مامایی، قلب، روماتولوژی، گوارش، بیماری‌های ‌عفونی، گوش و حلق و بینی، روانشناسی، ارتوپدی و طب توانبخشی به مردم قشم خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارایه کردند. این کاروان از سوی جمعیت هلال‌احمر استان با همکاری انجمن خیریه انفاق شهر درگهان، سازمان منطقه آزاد، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، بسیج محلات و خیران برای ارایه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به مردم محروم بیش از ۱۸ روستای همجوار با محوریت روستای درگهان قشم اجرا شد.

افتتاح سامانه جامع عضویت اعضای جوانان هلال‌احمر استان اصفهان
سامانه جامع عضویت اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با حضور مدیرعامل و کارشناسان ستادی و شهرستانی شعب افتتاح شد.
در این مراسم دکتر محسن مومنی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از همکاری شعب در اجرای برنامه‌های حوزه جوانان جمعیت قدردانی و نسبت به اهمیت و ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی اعضای جوانان تأکید و ابراز امیدواری کرد با ثبت اطلاعات اعضا در این سامانه نسبت به سازماندهی و بکارگیری مطلوب اعضا در قالب برنامه‌های ابلاغی گامی موثر برداشته شود. مراحل و فرآیند ثبت‌نام و بررسی بخش‌های مختلف سامانه ثبت اطلاعات اعضا توسط کارشناسان ستادی تشریح و به سوالات و ابهامات شرکت‌کنندگان در این خصوص پاسخ داده شد. حیدرعلی خانبازی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان نیز با بیان این‌که این جمعیت به‌عنوان دومین استان اجرا‌کننده این طرح است، یادآور شد: «با افتتاح این سامانه کلیه اعضای جوانان اصفهان در 26 شعبه می‌توانند با مراجعه به این سامانه مراحل ثبت‌نام و اطلاعات خود را تکمیل کنند.»


تعداد بازدید :  281