شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
تراژدی قتل پسربچه هشت ساله

شهروند| کشف جسد پسر ۸ساله تحقیقات پلیسی را برای شناسایی عامل قتل این کودک کلید زد. پدر جوان مظنون شماره یک پلیس است که در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان  داستانسرای می‌کند.
عصر 17 دی ماه زن جوانی  به کلانتری 152 خانی‌آباد مراجعه کرد و به ماموران گفت: وقتی پسرم «حامد»  به همراه پسر هشت ساله‌اش به نام نوید از خانه بیرون رفت  با  لباس‌ها و کفش‌های خونی بازگشت. حتی روی پلاک موتورسیکلتش آثار خون وجود داشت اما از نوید خبری نبود. باتوجه به اظهارات مادربزرگ نوید، بلافاصله مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد به محل زندگی حامد  رفته و او را دستگیر کردند. با توجه به کشف آثار خون روی لباس‌ها و همچنین موتورسیکلت، مأموران درخصوص سرنوشت نوید به تحقیق از حامد پرداختند. حامد ادعا می‌کرد که با چندین مرد در خیابان نیلوفر درگیر شده است. آنان قصد داشتند  نوید را گروگان بگیرند. حامد در ادامه مدعی شد که نوید توسط این افراد ربوده شده است.
با توجه به اظهارات حامد درخصوص درگیری وی در خیابان نیلوفر، بلافاصله مأموران به خیابان نیلوفر مراجعه و به تحقیق از اهالی پرداختند اما با تجمیع ادعاهای  اهالی مشخص شد که هیچ درگیری در این منطقه رخ نداده است. همزمان با تحقیقات در کلانتری 152 خانی‌آباد و ثبت پرونده فقدان پسربچه هشت ساله در سیستم جامع پلیس، مأموران گشت منطقه 19 پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشتزنی جسد پسربچه‌ای را در فضای سبز واقع در زیر پل شهید صنیع‌خانی پیدا کردند. بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد حاضر شدند. تحقیقات از همان محل کشف جسد آغاز و با بررسی سوابق افراد ناپدید شده، هویت جسد که همان نوید هشت ساله بود، شناسایی شد. وقتی جسد نوید پیدا شد، حامد جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که حامد اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر به‌ویژه شیشه دارد و همین موضوع باعث شده تا همسرش از وی جدا شود. با توجه به‌دلایل، شواهد و مدارک به دست آمده و احتمال ارتکاب جنایت توسط پدر نوید، حامد با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  296