شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

روزه سکوت مورینیو
پس از برتری 2 بر صفر چلسی مقابل نیوکاسل، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی حضور در کنفرانس خبری پس از بازی را همانند کنفرانس پیش از بازی تحریم کرد و ترجیح داد با سکوت اعتراض خود محرومیت یک جلسه‌ای خود بابت اعتراض به داور را اعلام کند. استیو اتکینز، دستیار مورینیو گفت: «ژوزه به خاطر محرومیتی که اتحادیه فوتبال انگلیس برایش در نظر گرفته ترجیح داده سکوت اختیار کند. باشگاه چلسی هم از او حمایت می‌کند.»

حمله فیزیکی به خاطر جوانگرایی
سرمربی تیم‌ملی فوتبال افغانستان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و به‌خاطر جراحات وارد‌شده به بیمارستان منتقل شد. علت وقوع این اتفاق مشخص نشده و افرادی که به «کارگر» حمله کردند نیز شناسایی نشده‌اند. با این حال احتمال داده می‌شود این اتفاق در ارتباط با اعلام فهرست 22 نفره بازیکنان تیم‌ملی باشد که سرمربی، بازیکنان جوان‌تر را به نفرات با تجربه قبلی ترجیح داد.

بکام در دنیای تنیس
دیوید بکام معروف پس از تماشای فینال تنیس دوحه به دعوت مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، جام قهرمانی را به داوید فرر اعطا کرد. این چهره سرشناس پس از خوش‌وبش با مرد شماره 2 حال حاضر تنیس اسپانیا، بیست و دومین جام مرد شماره 7 حال حاضر این ورزش در رشته مردان را اعطا کرد.


تعداد بازدید :  284