شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
احزاب

صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری: دبیرکل جبهه پایداری به صورت فردی دیدارهایی را با آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی و آیت‌الله محمد یزدی داشته است و در آینده نزدیک نیز اعضای شورای مرکزی با این دو شخصیت دیدار خواهند کرد. برقراری ارتباط دو سویه با علما و مراجع از خط و مشی‎های اصلی جبهه پایداری محسوب می‌شود، لذا این تشکل برای استفاده از نظر مشورتی آیات و علمای عظام همواره با آنها دیدار می‎کند. (میزان)
سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:  تاکنون هشت اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین را برگزار کردیم که محل آن قم بوده است و تعدادی اجلاسیه منطقه‌ای را در 3 استان برگزار کردیم که ششمین اجلاسیه منطقه‌ای در شیراز برگزار شد. هشتمین اجلاسیه سراسری را بهمن 91 تحت عنوان نیم قرن حضور جامعه مدرسین برگزار کردیم و امسال هم نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین را به نام نقش حوزه‌های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی برگزار می‌کنیم.  (تسنیم)
سیدشهاب‌الدین طباطبایی معاون دبیرکل حزب ندای ایرانیان: اصلاح‌طلبان با مدیریت رقابت‌های درون‌گروهی می‌‌توانند قوام بیشتری به کیفیت رقابت‌ها ببخشند متأسفانه برخی احزاب سیاسی در فعالیت‌های خود مردم را فراموش می‌کنند و انجام فعالیت سیاسی را تنها وظیفه خود می‌دانند. برخی رقابت را تخریب و منکوب کردن رقیب به هر روش ممکن قلمداد می‌کنند اما فلسفه شکل‌گیری احزاب پیگیری مطالبات مردم است که متأسفانه در اکثر موارد به فراموشی سپرده شده، یکی از دلایل حزب‌گریزی مردم از احزاب نیز همین موضوع است. ما در حزب ندای ایرانیان درحال برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستیم و از بدو تأسیس تا کنون با تمرکز بر رویکرد اجتماعی به فعالیت پرداخته‌ایم. (ایسکانیوز)


تعداد بازدید :  298