شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   مجوزی برای افزایش قیمت‌ها نداریم| میدانی، معاون وزیر نیرو گفت: مجوزی برای افزایش قیمت‌ آب در دست نداریم و افزایش قیمتی نیز نخواهیم داشت. او با بیان این‌که طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها افزایش قیمت‌ها باید با شیب ملایم به قیمت تمام شده برسد، ادامه داد: دولت در این مورد باید تصمیم بگیرد تا با چه شیبی و در چه زمانی افزایش قیمت‌ها صورت بگیرد.

  کالای ممنوعه از گمرکات وارد نمی‌شود| مسعود کرباسیان، رئیس گمرک ایران درباره اظهارات متعدد نسبت به قاچاق سیگار از مبادی رسمی و قانونی گفت: کالاهای ممنوعه، وارداتی ندارند که بگوییم از طریق گمرک انجام می‌شوند. او افزود: کالاهایی که از مبادی رسمی وارد می‌شوند در جایی ثبت سفارش شده و استانداردهای لازم را دریافت می‌کنند، بنابراین قاچاق سیگار نمی‌تواند از مبادی قانونی صورت گیرد.

   ضرورت قطع بودجه جاری از نفت| اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهوری با اشاره به کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی گفت: ‌قطع بودجه جاری دولت از نفت یک نیاز حیاتی و ضروری است. او افزود: متاسفانه در کشور هنوز عده‌ای ساختمان‌هایی می‌سازند که مورد تأیید نیستند، یعنی توانایی ارایه یک ساختمان استاندارد را ندارند، به نظر من باید قانون نظام مهندسی اصلاح شود.

  آغاز طرح واگذاری اینترنت 20مگ| علی کارگزار، معاون مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان این‌که طرحی در دست اقدام داریم که طرح واگذاری اینترنت 20مگ در کشور آغاز شود، افزود: بیش از 100‌میلیون سیم‌کارت در کشور فعال است. او گفت: 7 هزار روستای کشور طی یک‌سال گذشته به اینترنت پرسرعت وصل شد.

  محدودیت واردات مکمل‌های دارویی| محمدمهدی احمدی‌نیا نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ضمن اشاره به پرمصرف‌ترین مکمل‌های دارویی در کشور، نسبت به محدودیت واردات مکمل‌های دارویی و قاچاق محصولات تقلبی هشدار داد. او افزود: در حال حاضر بسیاری از بیماری‌های عجیب و قریب که ورزشکاران به آن مبتلا می‌شوند به دلیل استفاده از مکمل‌های دارویی قاچاق است که عمده آنها تقلبی است.

 


تعداد بازدید :  210