شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  برد شیرین تیم ملی فوتبال را تبریک می‌گویم نه فقط برای این‌که پیروز شدند بیشتر به‌خاطر اینکه خوب فوتبال بازی کردند.
شهروند: پیام‌های مشابه زیادی در این‌باره دریافت کردیم. امیدواریم تیم ملی فوتبال کشورمان تا انتهای مسابقات روند صعودی داشته و موفق باشد.

  برایم جالب بود که مسئولان سازمان آب راهکارشان برای بحران کم‌آبی دعوت از مردم برای دعا کردن است، خب واقعا وظیفه این مسئولان چیست، خداوند به ما عقل و شعور داده که با استفاده از آن مشکلاتمان را حل کنیم این که نشد ما هر کاری دلمان خواست بکنیم بعد که همه چیز خراب شد دعا کنیم و انتظار هم داشته باشیم خدا دعایمان را اجابت کند.
شهروند: البته این‌که دعا کنیم کار شایسته‌ای است اما کاملا حق باشماست گاهی اوقات بعضی‌ها بی‌جهت فکر می‌کنند ما مردم ایران برای خداوند تافته جدا بافته‌ایم و هر کار ناروایی هم که انجام دهیم خداوند چشم‌پوشی می‌کند.

  درباره بحران کم‌آبی هم سالیان سال هیچ اقدام اصولی برای کنترل مصرف آب در حوزه کشاورزی که بیشترین هدررفت را دارد انجام نداده‌ایم حالا که همه منابع آبی کشور ته کشیده است نمی‌دانیم چه کنیم.

  خبر امروزتان درباره این‌که تعداد زنان قاچاقچی و معتاد در حال پیشی گرفتن از مردان است خیلی هولناک و نگران‌کننده بود آیا مسئولان این خبرها را می‌بینند زنانی که ستون خانواده‌اند اگر کارشان به اینجا بکشد از این جامعه چیزی باقی نمی‌ماند.
شهروند: بله مسئولان این خبرها را می‌بینند و حتی برخی از این آمارها را خودشان اعلام می‌کنند اما این‌که برای حل این بحران‌ها چه می‌کنند مساله دیگری است که قابل تامل و بررسی است.

  این چه وضعیتی است که برای زندگی مردم درست کرده‌اند مگر این پدیده شاندیز مخفیانه کار می‌کرد این همه سال است که تبلیغ می‌کند و پول مردم را جمع می‌کند اگر کارش خلاف بود چرا به موقع متوقفش نکردند حال که ما مردم رفتیم پول دادیم این‌طوری باید سرگردان شویم؟
شهروند: نکته درستی است و حرف حساب جواب ندارد.

دیدگاه‌های دیگران

ن
ناشناس |
مخالف 0 - 0 موافق
روزنامۀ شهروند را در آلمان از طریق اینترنت میخوانم . جالب و پر محتواست مهمتر اینکه بت سازی نمی کنیدچیزی که در سایتها و روزنامه ها عادی شده !! مشکلی که با روزنامه دارم اینست که خطوط آن حتی بشکل pdf ریز و نا خوانست ( منظورم کل یک صفحه است نه pdfبخشی از آن ) موفق باشید.........

تعداد بازدید :  278