شماره ۴۷۳ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
پرسه در بازار

سنگک در شمال تهران 1300 تومان شد

محمدرضا نظری‌نژاد، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران از آزادپز شدن 34 نانوایی سنگکی شمال پایتخت خبر داد و گفت: قیمت نان سنگک در شمال تهران با وزن 450گرم از دیروز به 1300تومان افزایش یافت. او آزادپز شدن نانوایی‌ها را در ارتقای کیفیت نان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: مردم مناطق شمال تهران از جمله 2، 3 و 6 از هم‌اکنون می‌توانند نان سنگک را با وزن استاندارد و با کیفیت بر سر سفره‌های خود ببرند. نظری‌نژاد تأکید کرد: اجبار نانوایان به استفاده از آرد سهمیه‌ای و بعضا بی‌کیفیت از معضلات نانوایان سنگکی بوده اما از این به بعد آزادپزها از این پس آرد خود را آزاد و کیسه‌ای 52 تا 55‌هزار تومان تهیه خواهند کرد.

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مورد تأیید نیستند

شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد: دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مورد تأیید نیست و ادعای دارا بودن هرگونه تأییدیه برای تبلیغ یا فروش دستگاه‌های تصفیه خانگی آب غیرقانونی است. شرکت آب و فاضلاب استان تهران درخصوص ادعای آلودگی آب تهران و سوءاستفاده برخی از فروشندگان تجهیزات تصفیه آب خانگی از این شایعات، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آب تهران از نظر بهداشت هیچ‌گونه مشکلی ندارد و دفتر حقوقی آبفای استان تهران با شرکت‌هایی از این دست برخورد قضایی خواهد کرد. بنابر گزارش شرکت آب و فاضلاب، اخیرا موسساتی برای فروش دستگاه‌های تصفیه آب با شهروندان تماس گرفته‌اند و ضمن معرفی خود به‌عنوان نماینده آبفا، مردم را به خرید دستگاه‌های تصفیه آب ترغیب می‌کنند.

کاهش نرخ مرغ به 5800تومان

مهدی یوسف‌خانی، رئیس  اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران گفت: قیمت مرغ نسبت به هفته قبل کاهشی جزئی داشته و نرخ آن نسبت به هفته گذشته حدود ۱۰۰تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است. این کالا در خرده‌فروشی‌ها به بهای ۵۸۰۰تومان و در مراکز عمده‌فروشی ۵۳۰۰تومان به فروش می‌رسد. یوسف‌خانی قیمت انواع ماهی را هم بدون تغییر اعلام کرد و گفت: بهای ماهی نیز بسته به عرضه و تقاضاست؛ معمولا در شب عید تقاضا برای ماهی قزل‌آلا افزایش پیدا می‌کند و قیمت این ماهی مقداری گران می‌شود اما این گرانی چندان محسوس نیست. به گفته یوسف‌خانی، در حال حاضر قیمت قزل‌آلا بسته به کیفیت و درشتی آن بین ۱۳‌هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۴‌هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.

 

 


تعداد بازدید :  294