شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

مورینیو بالاخره محروم شد
ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی چلسی به علت اظهاراتش پس از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون یک جلسه از نشستن روی نیمکت چلسی محروم و 10‌هزار و 234 یورو جریمه شد. مورینیو پس از بازی‌های چلسی مقابل ساوتهمپتون و تاتنهام به شدت از داوران انتقاد کرد و حالا تنها 5 روز فرصت فرجام‌خواهی خواهد داشت.

توره، مرد‌ سال آفریقا
یحیی توره ساحل‌عاجی طی مراسمی خاص در شهر لاگوس نیجریه از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به‌عنوان بهترین بازیکن‌سال آفریقا معرفی شد.‌ هافبک منچسترسیتی موفق شد در رقابت با وینسنت انیاما نیجریه‌ای از لیل و پی‌یر امریک اوبامیانگ گابونی از بورسیا دورتموند این عنوان را برای چهارمین‌بار از آن خود کند و از این حیث با ساموئل اتوئوی کامرونی برابر شود. در بخش مربیان هم خیرالدین مداوی، سرمربی السطایفی الجزایر به‌عنوان برترین مربی‌ سال معرفی شد. همچنین الجزایر به‌عنوان بهترین تیم‌ملی‌ سال قاره آفریقا انتخاب شد.

والدس سرانجام تیم پیدا کرد
ویکتور والدس، دروازه‌بان سابق بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد قراردادی یک‌سال و نیمه با باشگاه منچستریونایتد به امضا رساند. او پس از ترک بارسلونا در پایان فصل گذشته، مدت زیادی بدون تیم بود اما سرانجام حضور پیگیرانه در تمرینات منچستریونایتد نتیجه داد و او به تیم فن‌گال پیوست. از دیگر انتقال‌های مهم دنیای فوتبال می‌توان به حضور شقیری بایرنی در اینتر اشاره کرد.

پدیده در تور رئال
مارتین اودگارد، پدیده نروژی دیروز کنار تیم اصلی رئال‌مادرید تمرین کرد و به شایعه ترجیح این تیم به دیگر تیم‌ها دامن زد. گفته می‌شود توافقات اولیه برای انتقال این بازیکن مورد توجه بایرن‌مونیخ و بارسلونا انجام شده و بازیکن 16 ساله اشتورم گادست طی چند روزآینده راهی برنابئو می‌شود.


تعداد بازدید :  435