شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
ستارگان 98 و هنرمندان به مصاف هم رفتند
روز شاد فوتبال و هنر با هدف شادی کودکان سرطانی

شهروند| در روزهایی که صدای مهیب حاشیه‌های فوتبال ایران گوش هر کسی را کر می‌کند، ستاره‌های پیشین فوتبال و اهالی هنر ثابت کردند هنوز برخی ارزش‌ها از بین نرفته است. روز پنجشنبه جمع کثیری از ستاره‌های سال‌های نه‌چندان دور فوتبال و آرتیست‌های سینما و تلویزیون در جزیره کیش دور هم جمع شدند و با انجام یک بازی دوستانه قلب کودکان سرطانی را شاد کردند. کودکانی که نیازمند توجه بزرگان این مرز و بوم و مردمانی هستند که دلشان برای بهبودی آنها می‌تپد.
روز خاص فوتبال ایران
روز پنجشنبه بی‌تردید روز خاصی برای فوتبال ایران بود. مسابقه‌ای که از حدود یک ماه قبل همه منتظرش بودند انجام شد و فارغ از نتیجه 3 بر 2 که به سود تیم منتخب ‌سال 98 حاصل شد، اتفاقات ویژه دیگری رخ داد. حسین ترابپور، محمد نوازی، محمد پروین، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس، فرزاد مجیدی، محسن افشانی، حمید خندان، سهراب پاکزاد، سام درخشانی، پژمان بازغی، آتیلا حجازی، سعید رمضانی، محسن عاشوری، امیرعلی دانایی، حسین سلیمانی، علی موسوی، محمدرضا مهدوی، سپهر حیدری و قدرت ابراهیمی تحت عنوان تیم هنرمندان و پرویز برومند، اکبر استاداسدی، افشین پیروانی، جواد زرینچه، رضا شاهرودی، کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، علی دایی، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند، مهدی مهدوی‌کیا، ‌هادی مهدوی‌کیا، مهدی ‌هاشمی‌نسب، مهدی ‌رحمتی و بهروز رهبری‌فرد تحت عنوان تیم منتخب ستارگان 98 در ورزشگاه المپیک کیش و به قضاوت سعید مظفری‌زاده - که روی پیراهنش تصویر زنده‌یادها غلامحسین مظلومی و ناصر حجازی نقش بسته بود - به مصاف یکدیگر رفتند. در پایان این مسابقه تیم منتخب 98 با گل‌های سیروس دین‌محمدی، علی دایی و خداداد عزیزی 3 بار به گل رسید و پیروز شد. ضمن این‌که تیم هنرمندان نیز 2 گل توسط علی موسوی و فرشاد پیوس به ثمر رساند.
یک دنیا حاشیه
در روزی که علی پروین، حسین هدایتی، مجتبی محرمی، بهتاش فریبا، ‌مونسان رئیس منطقه آزاد کیش و ... از روی سکوها به تماشای بازی نشسته بودند، علی دایی به یاد دوران بازیگری خود یک‌بار دیگر اسیر مصدومیت شد. او دقایقی از بازی را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد اما پس از مداوا به زمین برگشت. پیش از این اعلام شده بود فرهاد مجیدی نیز برای تماشای این مسابقه به کیش می‌رود اما انتظار حاضران برای حضور کاپیتان سابق استقلال به‌سر نیامد و او ترجیح داد به جای بازگشت به ایران در دوبی بماند. نکته قابل توجه دیگر حضور فردی بود که شباهت زیادی به جواد خیابانی داشت. او در میان تماشاگران نشسته بود و برای اطرافیانش با استفاده از اصطلاحات خاص خیابانی بازی را گزارش می‌کرد.  واژه «غزال تیزپای آسیا» از مهم‌ترین تکیه‌کلام‌های این فرد بود.
حامیان مالی
برای برگزاری چنین مسابقه‌ای هزینه بسیار زیادی انجام شد. در این راستا منطقه آزاد کیش بخش اعظمی از هزینه‌ها را متقبل شد و حسین هدایتی نیز کمک‌های شایانی برای هزینه بلیت و اقامت ستارگان ورزش و هنر انجام داد. هدایتی در جریان این بازی دوستانه عنوان کرد: «این از زیبایی‌های فوتبال است که ستارگان و هنرمندان در کنار هم باشند. آن هم به سود بچه‌هایی که آرزوی همه‌مان سلامتی آنهاست. امیدوارم این مسائل در فوتبال بیشتر از گذشته نمود پیدا کند.» گفتنی است، تمام عواید حاصل از بلیت‌فروشی این مسابقه به کودکان سرطانی اعطا شد.

 


تعداد بازدید :  418