شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
روی خط خبر

عارف: حذف و محدود کردن افراد با منش   پیشوایان دینی ما سازگاری ندارد
محمدرضا عارف با ارسال پیامی به نشست «وحدت» که در بنیاد امید ایرانیان شعبه فارس برگزار شد، تاکید کرد: حذف، طرد و محدود کردن افراد به بهانه‌های گروهی و جناحی با منش و خلق و خوی حسنه پیشوایان دینی ما سازگاری ندارد.
به گزارش امیدنامه، بخشی از پیام رئیس بنیاد امید ایرانیان به‌شرح زیر است:
همگان باید با تلاش برای وحدت و همدلی و دمیدن روحیه امید به ایرانیان برای اصلاح امور با هرگونه سلیقه و با همگرایی و همدلی و نمایاندن ملتی واحد و متحد در کنار پیشرفت مادی، فرهنگی و اجتماعی، نویدگر کشوری مقتدر که نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی، راه و منش امام راحل عظیم‌الشأن، جانفشانی‌های شهدای گرانقدر و خانواده‌های عظیم ایثارگران عزیز، باشند.
در بخش پایانی این پیام هم آمده است:
فرصت را غنیمت شمرده تلاش‌های مستمر شما برای همدلی و همراهی عزیزان در جهت ایجاد وفاق در بین گروه‌های همسو و جذب عقلا با سلایق مختلف را برای نهادینه کردن اخلاق و خدمت صادقانه و بی‌منت برای ملت شریف ایران اجر می‌نهم. امیدوارم در فرصتی مناسب در جمع صمیمی و پرنشاط و امیدآفرین و وحدت‌بخش شما عزیزان و مردم صمیمی و هوشمند استان سراسر فرهنگ و هنر فارس حاضر شوم و دیدار تازه کنم.

وزیر اطلاعات: اساس پیشرفت‌های علمی جهان با بعثت پیامبر اسلام بنا نهاده شده است
حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، گفت: اساس پیشرفت‌های علمی امروز جهان، با بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و در سایه رهبری و هدایت ایشان بنا نهاده شده است. به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین کنگره ملی امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا افزود: دانشمندان منصف اروپایی به این واقعیت اذعان کرده‌اند که اگر امروز آنان از تمدن، صنعت، رشد علمی و دانش برخوردارند، آن را مدیون پیامبر اسلام(ص) هستند چون اگر پیامبر اسلام نیامده بود وضع ایران، عربستان و روم به هم نمی‌خورد و سفره علم و دانش در جهان پهن نمی‌شد. حجت‌الاسلام علوی افزود: حکمت گم شده مومن است و باید به سراغ آن رفت و آن را حتی اگر نزد انسان فاسق و منافق باشد باید به دست آورد.
وی افزود: این دیدگاه در آندلس باعث شد که حوزه‌های علمی در سرزمین‌های جهان رشد کرده و به کشورهای فرانسه و دیگر کشورها رفته و مقدمات تحولات علمی در اروپا به وجود آید.

خطیب جمعه تهران: حمله تروریستی در فرانسه به شدت محکوم است
خطیب جمعه تهران حمله تروریستی در فرانسه را به شدت محکوم کرد و گفت: اسلام اجازه کشتن بی‌گناه را نمی‌دهد، چه این بی‌گناه در پاریس و چه در سوریه، عراق، یمن، پاکستان و افغانستان باشد. به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» در خطبه دوم نمازجمعه هفته گذشته تهران با طرح این سوال که چه کسی سلاح تروریست‌ها را تأمین می‌کند؟ اظهار داشت: دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو اتحادیه اروپا آن را تأمین می‌کند.

انتقاد یک سردار سپاه از بودجه‌ریزی دولت برای نیروهای مسلح
دولتی‌ها درخصوص بودجه نهادهای نظامی سر عقل خواهند آمد
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران درخصوص توان دفاعی موشکی کشور گفت: به لطف خدا، امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب دست نیروهای مسلح خالی نمی‌ماند. عقیده من این است که دولتی‌ها هم سر عقل خواهند آمد و در بودجه‌بندی تجدیدنظر کنند.
به گزارش «انتخاب»، سردار خسرو عروج، تصریح کرد: دولتی‌ها باید متوجه باشند که ایران به نوعی محاصره است. گرگ‌هایی که در کشورهای اطراف ایران هستند به دنبال از بین بردن تفکر امام و انقلاب‌اند. ما باید دل رزمندگان را گرم نگه داریم نه این‌که به نحوی آنها را دلسرد کنیم.


تعداد بازدید :  621