شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
«شیار 143» پرفروش‌ترین فیلم گیشه

با فروش 3 و نیم میلیاردی فیلم سینمایی«شیار143» نرگس آبیار، پرفروش‌ترین فیلم گیشه این روزها، «چند متر مکعب عشق» جمشید محمودی، دومین فیلم پرفروش زمستانی است که طی 20 روز نمایش، به فروش 140‌میلیون تومانی دست یافت.
فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور هم که 45 روز است روی پرده سینماهای کشور قرار دارد تا پایان روز پنجشنبه 18 دی ماه به فروش یک‌میلیارد و 150‌میلیون تومانی دست یافت. این درحالی است که فیلم محمدپور در تهران 770‌میلیون تومان و در شهرستان 380‌میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است و درحال حاضر 45 سینما در اختیار دارد.
اما فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» ساخته سیدجلال دهقانی اشکذری طی روزهای چهارشنبه 2 و نیم‌میلیون تومان و پنجشنبه 4‌میلیون 500‌هزار تومان به فروش رسیده است و مجموع فروش این فیلم 40‌میلیون است که طی 16 روز نمایش به‌دست آمده است. سرگروه «خانه‌ای کنار ابرها» سینما استقلال است و درحال حاضر نیز 6 سینما در اختیار دارد.  «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی، دیگر فیلمی است که طی 17 روز نمایش و با در اختیار داشتن 3 سالن سینما، 15‌میلیون و 500‌هزار تومان تومان فروش کرده. «سیزده» ساخته هومن سیدی، جدیدترین فیلمی است که تا کران آن در سینماها آغاز شده است. این فیلم در مدت 9 روز نمایش خود در 13 سینما، 65‌میلیون تومان در تهران اعلام شده است. گفتنی است، اکران شهرستان‌های فیلم سینمایی «سیزده» در شهرهای گرگان، مشهد و رفسنجان به‌تازگی آغاز شده است.


تعداد بازدید :  450