شماره ۴۷۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

محسن یگانه که بیش از یک‌ماه است برای برگزاری تور کنسرت‌هایش در آمریکا به‌سر می‌برد، به دلیل ارایه پرفورمنس قوی و پرکردن سالن ۷۱۰۰نفره Nokia Theatre، روز ۶ژانویه ۲۰۱۵ از سوی مدیران این سالن با دریافت تندیسی موردتقدیر قرار گرفت.

فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام حسینی و با بازی حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری و بابک کریمی، مراحل پایانی اصلاح رنگ را سپری می‌کند.

اکبر عبدی بازیگر سینمای ایران با اشاره به این‌که دیالیزی نشده و کلیه‌هایش را از دست نداده حال عمومی‌اش را مساعد اعلام کرد و گفت برای استراحت به شمال کشور سفر کرده است.

فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام آماده نمایش شد.

لوریس چکناواریان در برنامه تلویزیونی «نغمه‌ها» به این نکته اشاره کرد که برای اجرای سمفونی جهان پهلوان تختی به حمایت جامعه ورزش نیاز دارد.

راد تیلور بازیگر فیلم «پرندگان» آلفرد هیچکاک در 84سالگی درگذشت.

منصور پاشایی به نمایندگی از خانواده زنده‌یاد مرتضی پاشایی از پیگرد قانونی افرادی که برای سوءاستفاده از نام این هنرمند از طریق موسسات و پیامک‌ها به مردم وعده می‌دهند خبر داد.

پخش سریال «آخرین بازی» با نام قبلی «آخرین سلطان» از ديشب از شبکه تهران آغاز شد.

آلبوم «تگرگ» با صدای «میثم ابراهیمی» اوایل بهمن منتشر می‌شود. گفتنی است در این آلبوم ستارگانی چون مازیار فلاحی و محمد علیزاده به‌عنوان آهنگساز حضور دارند.

شبکه کابلی اچ‌بی‌او اعلام کرد اولین اپیزود فصل پنجم سریال «بازی تاج و تخت» 12 آوریل روی آنتن می‌رود.

فیلمبرداری «یک شهروند کاملا معمولی» به کارگردانی مجید برزگر به پایان رسید.

شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم برلین با اولین نمایش جهانی «هیچ‌کس شب را نمی‌خواهد» تازه‌ترین ساخته ایزابل کوشت آغاز می‌شود.

جیسی چان پسر جکی چان بازیگر مشهور هنگ‌کنگی، از سوی دادگاهی در چین به دلیل استفاده از موادمخدر به مدت 6 ماه راهی زندان شد.

سیزدهمین سالن پردیس سینمایی کورش همزمان با ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) افتتاح شد. این سالن که اولین سالن غیردولتی ویژه کودکان است، با عنوان «تابان» و با ظرفیت 50نفر، از روز جمعه 19 دی‌ماه آغاز به کار کرد.

درام اجتماعی و غیرمتعارف «فرار»، توسط دو شرکت مستقل فیلمسازی لجندری پیکچرز و استودیو کانال دوباره‌سازی می‌شود.

گی‌یرمو دل‌تورو، کارگردان مکزیکی «هزارتوی پن» بار دیگر فیلمنامه «قتلی در صف کارناوال» را در دست گرفته است، اما به‌جای پرده بزرگ آن را برای قاب کوچک تلویزیون خواهد ساخت.

قسمت اول «ابله» اولین تجربه کارگردانی کمال تبریزی که از چهارشنبه هفته گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه شد، قرار است هر 10 روز یک قسمت از این مجموعه توزیع شود.

«مهارت لبخند» نام برنامه‌ای است که هر شب از ساعت 20 الی 21 از شبکه آموزش پخش می‌شود. قرار است این برنامه علاوه بر خنداندن مردم، نحوه خندیدن را نیز به آنها آموزش بدهد.

دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پاسخ به انتقادهای وارد شده به پوستر رونمایی شده این دوره از جشنواره، برای طراحی پوستر جدید جشنواره سی و سوم تئاتر فجر فراخوان داد.


تعداد بازدید :  402