شماره ۲۰۳۶ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
روی خط خبر

 انتشارات «هاشور» نسخه دیجیتالی آلبوم «زیرا که می‌وزد» به آهنگسازی و نوازندگی مرحوم پیتر سلیمانی‌پور نوازنده و آهنگساز ایرانی که نسخه فیزیکی آن را تیر ‌سال ۱۳۹۸ منتشر کرده بود، در روزهای اخیر به علاقه‌مندان عرضه کرد. این آلبوم «به نوعی جزو آخرین آثار این هنرمند و نوازنده شناخته‌شده سازهای بادی بود که بخشی از آن هم مربوط به فریم ۲۱ از فیلم «۲۴ فریم» عباس کیارستمی است.

 کمدی فانتزی «هولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم که به‌تازگی در تهران کلید خورده، در نیمه راه تولید قرار دارد.در سکانس‌های اخیر پوریا پورسرخ و هولیا دیکن، بازیگر ترکیه‌ای، مقابل دوربین رفتند.

 نخستین دوره پروژه مستقلِ «آواز معاصر» با هدف بازنگری و توجه دوباره و نو به هنر جدی و اصیل آواز و همچنین کشف و معرفی آوازخوانان توانا اما کمتر شناخته‌شده‌ ایران‌زمین با حضور چهار موسیقیدان، آهنگساز و متخصصِ تهیه و تولید آثار موسیقی در سبک‌ها و شیوه‌های گوناگون برگزار می‌شود. متقاضیان تا پانزدهم شهریور فرصت دارند، فایل‌های آواز خود را به شماره واتساپ یا تلگرام ۹۱۲۲۷۱۹۵۷۲ ارسال کنند.

 پردیس سینمایی شمیران که فعالیت خود را از چهاردهم تیر به ‌طور رسمی در تهران آغاز کرده است، به جمع سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های «هنروتجربه» پیوست و فیلم‌های هنری و تجربی ازجمله آثار کوتاه، مستند و مستقل را نیز روی پرده می‌برد.

 «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمود رضا ثانی و تهیه کنندگی بهروز نشان در هفتمین جشنواره بین‌المللی مستند «لراپترا » در کشور یونان به نمایش درمی‌آید. این فیلم در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی مستند «لراپترا» در کشور یونان حضور دارد که جنوبی‌ترین شهر اروپاست و به چهارراه فرهنگ‌ها و قاره‌ها شناخته می‌شود.


تعداد بازدید :  587