شماره ۲۰۳۵ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
مهماندوست: همه چیز را بردند، می‌خواستند ویلایم را هم بفروشند!
عجیب‌ترین سرقت ممکن از مربی کوچ‌کرده تکواندو

[شهروند] رضا مهماندوست، سرمربی ایرانی تیم‌ملی تکواندو آذربایجان از دزدیدن وسایل ویلایش در ایران و جعل سند آن خبر داد و حسابی خبرساز شد. او درگیر پرونده‌ای شده که مشکلات حقوقی و مالی زیادی برایش به وجود آورده و به همین ترتیب توضیحاتی درباره جزئیات بحران به وجود آمده، ارایه داده است. بهترین مربی تکواندوی جهان در سال‌های اخیر به خاطر شرایط کاری در باکو آذربایجان است و امور به وجود آمده را توسط دوستان و اقوامش در تهران دنبال می‌کند.
رضا مهماندوست در توضیح اتفاقات رخ‌داده گفته است: «20سال پیش یک زمین چهارهزارمتری در هشتگرد خریده بودم، چندسالی در این زمین درخت کاشتم و یک خانه ویلایی در گوشه‌اش درست کردم. با  آمدنم به آذربایجان، فرصت سرکشی به ویلا را نداشتم، تا اینکه دوستان نزدیکم خبر دادند همه لوازم، حتی در و پنجره‌ها و چوب‌های سقف ویلا را به سرقت برده‌اند. متأسفانه من تصور می‌کردم که در ایران فقط لوازم منزل به سرقت می‌رود، اما زمین‌خواران با جعل سند می‌خواستند  ویلایم را بفروشند که دوستانم به موقع از این موضوع باخبر شدند. همه مدارک و امضایم جعل شده، تا به فروش برسد. دوستانم در ایران موضوع را به پاسگاه منطقه اطلاع داده‌اند و تمام قولنامه‌های جعلی هم به مأموران داده شده است. متأسفانه با شرایطی که در مرزهای دوکشور حاکم است، نمی‌توانم به ایران بیایم اما دوستانم در حال پیگیری ماجرا هستند، هرچند زمین‌خواران دوستانم را تهدید به مرگ کرده‌اند».
حالا با توجه به شکایت رسمی وکیل رضا مهماندوست و بازشدن پرونده در مراجع قضائی باید منتظر ماند و دید نتیجه رسیدگی حقوقی چه خواهد شد. بدون تردید افرادی که اقدام به جعل سند و فروش مال غیر کرده‌اند، درصورت بازداشت و رفتن به دادگاه ممکن است به جرم‌های دیگر هم اعتراف کنند و این پرونده قطعا بزرگ‌تر خواهد شد.


تعداد بازدید :  431