شماره ۳۴۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
در انبار چهارسوق رخ داد
آتش‌سوزی در بازار تهران

عصر دیروز یک انبار کفش در بازار چهار سوق تهران طعمه حریق شد.
به گزارش ایسنا، حوالی ساعت 30: 15 دیروز دود غلیظی آسمان منطقه بازار چهارسوق را فرا گرفت و در بررسی آن مشخص شد که این دود ناشی از وقوع حریق گسترده در یک انبار کفش است.
بعد از این حادثه آتش‌نشانان چند ایستگاه به محل حادثه واقع در بازار چهارسوق سه‌راه حاج‌حسن اعزام شده و عملیات اطفای حریق را از چند جهت آغاز کردند.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دراین‌باره گفت:  در ساعت 29: 14 دیروز یک مورد حادثه حریق در بازار بزرگ تهران به سامانه 125 اطلاع شده و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان، 5 ایستگاه به همراه گروه «هذمت» (گروه مقابله با حوادث شیمیایی)، تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در چهارسوق بزرگ، سه راه‌حاج حسن اعزام کرد.
وی با بیان این‌که محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود، گفت:  تمامی طبقات مملو از کفش و جعبه‌های کفش بود که حریق در طبقه دوم این ساختمان آغاز شده و تمامی طبقات را در بر گرفته بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این‌که شعله‌های آتش درحال سرایت به ساختمان‌های مجاور بود، متاسفانه تنگی معابر داخل بازار امدادرسانی و اطفای حریق را با مشکلاتی روبه‌رو کرده بود با این وجود آتش‌نشانان از فاصله‌ای دورتر اقدام به رله آب کرده و پس از مدتی موفق به مهار شعله‌های آتش شدند. ملکی با بیان این‌که در این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشتیم، گفت: علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.


تعداد بازدید :  252