شماره ۴۶۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
کرار جاسم در گفت‌وگو با «شهروند»:
به خاطر قلعه‌نوعی در استقلال ماندم
دیگر نگویید کرار حاشیه‌ساز است

شهروند| دیگر عادت کرده‌ایم که هر از چند گاهی کرار جاسم عراقی به بهانه عدم دریافت مطالباتش از استقلال قهر کند و سودای جدایی سر دهد و بعد از مدتی برگردد. او اینبار نیز چند روزی برای حضور در اردوی کیش معطل کرد تا این‌که درنهایت در جلسه دیروز وکیلش با مسئولان استقلال راضی شد امروز به جمع سایر نفرات  بپیوندد.
مگر پاداش خواستم؟
کرار جاسم درحالی‌که کمی از عصبانیتش فروکش کرده، صحبت‌های خود در گفت‌وگو با «شهروند» را اینگونه آغاز می‌کند:  «هیچ آدمی در دنیا وجود ندارد که بدون دریافت حقوقش بتواند زندگی‌اش را بچرخاند. حتی پولدار‌ترین آدم‌ها نیز کار می‌کنند و حقشان را می‌گیرند؛ من حرف بدی نزدم. پولم را می‌خواهم، پولی که حق خودم و خانواده‌ام است. جالب است که باشگاه استقلال حقم را نداده اما هواداران مرا مقصر می‌دانند و می‌گویند کرار برای تیم حاشیه درست می‌کند. مگر من چه خواسته عجیبی داشتم؟ مگر گفتم باید پاداش بدهند و چیز اضافه‌ای خواسته‌ام؟ البته دیگر نمی‌خواهم حرفی بزنم چون در جلسه دیروز وکیلم با دکتر(توفیقی) او قول داده پولم را به‌زودی پرداخت کند.»
گفتند پولت را گرفته‌ای!
او در ادامه از مشکلاتش در تهران می‌گوید: «من بدهی‌های زیادی دارم؛ همسرم بیمار است و برای درمان کردنش نیاز به پول دارم. همین حالا خودرویم را فروخته‌ام که پول بیمارستان را بدهم. این انصاف نیست؛ دیروز صبح که به باشگاه رفتم، امید داشتم مشکلم را رفع کنند ولی مدت زیادی منتظرم گذاشتند و بعد از آن گفتند تو 50‌درصد از پولت را گرفته‌ای.»
جریمه‌ 10 درصدی‌ام لغو شد
روز یکشنبه باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور در تمرینات کرار جاسم را با جریمه 10‌درصدی از مبلغ قرارداد مواجه کرده است. البته کرار از لغو این جریمه خبر می‌دهد:  «من نباید جریمه شوم، استقلالی‌ها باید خودشان را جریمه کنند چون آنها به تعهداتشان عمل نکردند.البته توفیقی به موسوی(وکیل کرار) گفته این مسأله سوءتفاهم بوده و مبلغی از قراردادم کسر نمی‌شود. من استقلال را دوست دارم و واقعا از شرایطی که پیش آمد، ناراحتم. تلخ‌تر این است که فقط می‌گویند کرار حاشیه‌ساز است. این مسأله آزارم می‌دهد.»
به خاطر قلعه‌نویی ماندم
کرار به پیشنهادهایش از تیم‌های دیگر اشاره می‌کند:  «در قرارداد من با استقلال قید شده که اگر باشگاه تا دو ماه به تعهداتش عمل نکرد قرارداد به صورت یک طرفه فسخ است اما من به جای 2 ماه، 5 ماه صبر کرده‌ام و حالا به صورت قانونی می‌توانم از استقلال جدا شوم. به احترام امیر قلعه‌نویی در استقلال ماندم. او واقعا مربی بزرگی است و همیشه به من لطف داشته است. می‌توانستم نیم‌فصل به سپاهان و ذوب‌آهن بروم. یک باشگاه اماراتی هم مرا می‌خواست.»
به تیم‌ملی برمی‌گردم
هافبک عراقی استقلال با صحبت درباره تیم‌ملی عراق حرف‌هایش را به پایان می‌برد: «متاسفانه از تیم‌ملی عراق خط خوردم و دلیلش هم عدم اجازه باشگاه برای حضور در اردوها بود. بسیار دوست داشتم به جام ملت‌های آسیا بروم که محقق نشد. امیدوارم تیم کشورم موفق باشد و بعد از جام ملت‌ها دوباره به تیم‌ملی برگردم.»


تعداد بازدید :  121