شماره ۴۶۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
جولان آتش در سوله 2 هزار و 500 متری مبل یافت آباد

شهروند|2سوله 2هزارو 500متری در بازار مبل یافت‌آباد دچار حریق شد. بعدازظهر دیروز بود که در پی تماس‌های شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی در جریان وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در خیابان تقی‌زاده بازار مبل یافت‌آباد قرار گرفتند.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی که در محل حادثه حضور داشت در تشریح ماجرای آتش‌سوزی به «شهروند» گفت: «پس از دریافت خبر و با توجه به گسترده بودن آتش‌سوزی 7ایستگاه آتش‌نشانی با استفاده از تمامی تجهیزات فنی و خودروهای تنفسی به همراه 10 تانکر آب در محل مشغول خاموش کردن آتش شدند.»
وی در ادامه گفت: «وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، با دود سیاه و غلیظی روبه‌رو شدند که حتی خیابان‌های شمشیری و محدوده‌ای از آزادی را نیز فراگرفته بود. بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش‌نشانی نشان می‌داد که  2سوله با وسعت 2500متر که در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، دچار حریق شده‌اند. آتش‌نشان‌ها با حضور در محل حادثه عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: «بخشی از سقف سوله‌ها تخریب شده اما آتش‌نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی آتش را از زمین و هوا تحت کنترل دارند اما آتش به‌طور کامل مهار نشده است.»
ملکی تأکید کرد: «در این 2سوله که طعمه حریق شده حجم زیادی از چوب، پارچه و شاسی‌های مبل به چشم می‌خورد.»
سیدجلال ملکی درباره مصدومان حادثه گفت: «طبق آخرین اطلاعات و همچنین بررسی نیروهای آتش‌نشانی خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.»
این در حالی است که تا ساعت 18 غروب دیروز هنوز این آتش‌سوزی مهار نشده و نیروهای آتش‌نشانی در تلاشند تا حریق را اطفا کنند. این آتش‌سوزی گسترده در محدوده بازار مبل باعث   محدودیت تردد در این منطقه شد. بر همین اساس پلیس راهور منطقه 17 تا رسیدن عوامل آتش‌نشانی از ابتدای خیابان تقی‌‌‌زاده محدودیت تردد ایجاد کرد.


تعداد بازدید :  199