شماره ۴۶۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
فرمانده ناجا:
آمران به معروف اگر وارد برخورد عملی نشوند حمایت می‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام حمایت مشروط پلیس از آمران به معروف گفت: نیروی انتظامی از آمران حمایت می‌کند به شرط آن‌که وارد برخورد عملی نشوند اما اگر حادثه‌ای رخ داد یا کسانی که مورد امر به معروف برخورد تندی با آمران داشته باشد، پلیس برخورد تندی با آنها خواهد کرد.
اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین دوره دکترای دانشگاه علوم انتظامی و در جمع خبرنگاران، گفت:  در رشته دکترا پذیرش داشتیم و دو دوره جدید مصوب نیز افتتاح شد. او با بیان این‌که دانشکده دافوس در 14 رشته مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته دکتری پذیرش دانشجو دارد، گفت: در جلسه امروز مقرر شد که نیروهایی که عنوان کارشناسی ارشد دارند باید مدرک کارشناسی ارشد نیز داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که کارشناسان عالی نیز باید دوره دکتری را بگذرانند.به گفته احمدی‌مقدم، دولت ردیف کامل بودجه مرز را واگذار و با کمک سپاه اقدامات خوبی انجام شده است که ما از این همکاری‌ها تشکر می‌کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه گلپایگان، خاطرنشان کرد:  این گروه از سال‌ها قبل اقدامات خشونت‌آمیز و منجر به قتل را انجام داده بودند که اگر در گذشته برخورد قاطعی مانند امروز انجام می‌شد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.
 احمدی‌مقدم نبود جلیقه ضدگلوله برای ماموران را یکی از مواردی برشمرد که منجر به شهادت ماموران شد و افزود: کار پلیس آگاهی خوب بود و گزارش‌های تشخیص هویت نیز به ما کمک زیادی کرد.


تعداد بازدید :  134