شماره ۴۶۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
سخنگوی شورای شهر تهران:
شهرداری باید اسناد هزینه‌های انجام شده در کربلا را ارایه دهد

ایلنا| سخنگوی شورای شهر تهران درباره هزینه‌های انجام شده برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا از سوی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر گزارش‌های مکتوبی در این زمینه به دست ما نرسیده و به صورت دقیق میزان هزینه‌های انجام شده مشخص نیست.
رضا تقی‌پور، با اشاره به اختصاص 5‌میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا از سوی شهرداری تهران گفت: در ابتدا فکر می‌کردیم که این مبلغ کافی است اما از آنجایی که من خود افتخار داشتم؛ زائر کربلا باشم، ‌با حضور در آنجا و با دیدن عظمت مراسم اربعین به جرأت می‌توانم بگویم که این مبلغ قطره‌ای در اقیانوس وسیع مردم و محبین اهل‌بیت بود.
او درخصوص عودت مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر اختصاص 5‌میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا از سوی فرمانداری خاطرنشان کرد: فرمانداری ایرادات نگارشی به این مصوبه گرفت و در نهایت اصلاحیه آن مورد قبول فرمانداری واقع شد.
تقی‌پور گفت: با توجه به این‌که مصوبه جدید است، باید اسناد مربوط به اجرای آن به دست ما برسد که برابر قانون چنانچه مشخص شود؛ بیشتر از مبلغ مصوب شده، هزینه شده است یا با آن مخالفت می‌شود یا در قالب متمم و ردیف‌هایی که قابل انجام است، باید ساماندهی شود که در حال حاضر به دلیل نبود این اسناد نمی‌توانیم درباره آن قضاوت کنیم.
او گفت: اگر چنین هماهنگی‌هایی از قبل صورت نگرفته باشد، شورا براساس حق قانونی خود می‌تواند؛ هزینه انجام شده را نپذیرد و این مبلغ به‌عنوان هزینه‌های باز در شهرداری می‌ماند.


تعداد بازدید :  127