شماره ۴۶۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
دادگاه بدوي صادر كرد
حكم اعدام براي عامل آزار زنان جهرمي

شهروند| دادگاه بدوی عامل آزار و اذیت زنان جهرمی، متهم این پرونده را به اعدام و پرداخت دیه محکوم کرد.
حکم بدوی متهم دستگیر شده در پرونده حمله به دختران جهرم، صادر و برای تأیید و قطعی شدن به دیوانعالی کشور ارسال شد. براساس این گزارش، متهم این پرونده به اعدام و دیه در دادگاه بدوی محکوم شده است.
وقتی خبر حملات سریالی مردی مرموز به دختران جوان در جهرم پیچید، پلیس دستگیری متهم را در دستورکار خود قرار داد. بررسی‌ها نشان می‌داد جوان چاقوکش پنج دختر دانشجو و یک زن خانه‌دار را از ناحیه پشت و پهلو هدف قرار داده و گریخته است.
با توجه به مشابه بودن سرنوشت این دختران جوان، تیم ویژه‌ای از سوی پلیس امنیت جهرم تشکیل شد و مأموران توانستند پسر جوانی را که اهل روستایی در ١٠کیلومتری جهرم بود دستگیر کنند. «محمد» ٢٢ساله که پنجشنبه ۶ آذرماه به دام افتاد در بازجویی‌ها پذیرفت شش دختر را به خاطر انگیزه‌ای خاص هدف ضربات چاقو قرار داده است.
معاون سیاسی - امنیتی استاندار فارس درباره جزییات این پرونده گفت: در مجموع شش مورد حمله با چاقو اتفاق افتاده بود که با فعالیت پلیسی و امنیتی و بررسی دوربین‌ها، خودروی عامل این کار شناسایی شد و با ارایه مستندات فرد ضارب به عمل خود اعتراف کرد. معاون استاندار فارس ادامه داد: در این زمینه هیچ انگیزه سیاسی و حزبی در کار نبوده و فرد ضارب هیچ ارتباطی با تشکل یا گروهی نداشته و از جایی حمایت نمی‌شده است. این فرد دارای مشکلات رفتاری بوده و پیش از این نیز جرائمی داشته است.

 


تعداد بازدید :  223