شماره ۴۶۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

کیارش اسدی‌زاده کارگردان «شکاف» نسخه نهایی فیلمش را برای حضور در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر آماده کرد.

فیلم‌های «برف» و «خاطراتی برای تمام فصول» به‌عنوان نمایندگان سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم پراگ حضور دارند.

کنسرت بنیامین بهادری خواننده پاپ، در تالار حافظ شیراز درحالی برگزار شد که با اجرای قطعه «لیلا» اشک مردم شیراز را در آورد و شوق آنها را نیز برای ادامه برنامه بیشتر کرد.

برنامه رادیو هفت با «پرویز پرستویی» گفت‌وگویی انجام داده که به‌زودی روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

ساخت موسیقی مجموعه مستند «نمک‌گیر» از تولیدات شبکه مستند سیما توسط پتر اورس، هنرمند آلمانی آغاز شد.

پیکر حسن حاضرمشار، هنرمند خودآموخته، امروز به سمت قطعه‌ هنرمندان بهشت‌زهرا(س) تشییع می‌شود.

فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی، آخرین مراحل فنی خود برای حضور در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر را سپری می‌کند.

راسل کرو بازیگر ‌هالیوود در رد این مسأله که برای بازیگران زن بالای ۴۰سال‌ هالیوود نقشی وجود ندارد، گفت: مشکل اصلی خود آنها هستند که نمی‌خواهند بپذیرند سنشان بالا رفته و همچنان می‌خواهند نقش دخترک‌های معصوم را بازی کنند!

مستند «کودکی نیمه‌تمام» ساخته مهدی اسدی - با هدف به تصویر کشیدن زندگی کیومرث پوراحمد، کارگردان شناخته‌شده کشورمان، سه‌شنبه - 16 دی‌ماه - ساعت 18 از شبکه مستند پخش می‌شود.

«هابیت: نبرد پنج لشکر» آخرین فیلم از مجموعه سینمایی ‌هابیت ساخته پیتر جکسون برای سومین هفته پیاپی صدرنشین باکس آفیس آمریکای‌شمالی شد.

دولت مصر با صدور بیانیه‌ای تهدید همسر جورج کلونی توسط این کشور را که سه روز پیش به صورت خبر در رسانه‌های جهان به‌ویژه فاکس نیوز منتشر شده بود تکذیب کرد.

برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره سینمایی ایران در کویت و استقبال کم‌نظیر و غیرمترقبه مردم از فیلم‌های ایرانی «بید مجنون»، «حوض نقاشی»، «راه آبی ابریشم» و «گهواره‌ای برای مادر» انعکاس وسیعی در این کشور داشت.

فرزاد موتمن در پیشنهادی به سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر گفت: کاش در ترکیب هیأت داوران جشنواره فجر، روزنامه‌نگار، روانپزشک یا جامعه‌شناس هم حضور داشته باشد.

«پدرو آلمودوار» کارگردان صاحب نام اسپانیایی از ساخت فیلم «ساکت باش» به‌عنوان جدیدترین ساخته سینمایی‌اش خبر داد.

فیلم انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲» درحالی خود را برای بردن اسکار امسال آماده می‌کند که منتقدان قسمت دوم آن را همچون قسمت اول پسندیده‌اند.

نخستین گردهمایی بین‌المللی سینما مستند و باستان‌شناسی با استقبال مستندسازان و باستان‌شناسان در موزه ملی ایران افتتاح شد.

نوشین تبریزی نویسنده و کارگردان تئاتر از آماده‌سازی نمایش «گنجفه» با حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و لیندا کیانی برای حضور در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر خبر داد.

نمایشگاه نقاشی زهرا محمودی با عنوان
« گویا و خموش»  از 18 تا 23 دی در گالری«هفتان» برگزار می شود.

 


تعداد بازدید :  244