شماره ۴۶۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ دي
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   زمزمه تشکیل اتاق ایران - آمریکا به گوش می‌رسد| بهزادیان، رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مانع‌تراشی سنتی‌ها و فرصت‌سوزی‌های دولت احمدی‌نژاد برای روابط اقتصادی با آمریکا گفت: طبق آنچه امروز در دولت روحانی مطرح است و زمزمه‌های آن نیز در اتاق بازرگانی پیچیده، تشکیل اتاق ایران ـ آمریکا دور از ذهن نیست.
   فیلترینگ هوشمند اینستاگرام را مختل نکرد| در روزهای گذشته شبکه اجتماعی اینستاگرام با اختلالاتی مواجه شد و برخی این اتفاق را ناشی از اجرای طرح فیلترینگ هوشمندی دانستند که قرار بود محتوای نامناسب این شبکه را حذف کند اما روابط‌عمومی وزارت ارتباطات شب گذشته اطلاعیه‌ای روی سایت این وزارتخانه منتشر و بدون آنکه نامی از این شبکه اجتماعی ببرد ارتباط اختلالات با فیلترینگ هوشمند را نادرست اعلام کرد.
   قدیمی‌ترین پالایشگاه ایران با پول چین مدرن می‌شود| عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تأمین منابع مالی و اعتباری طرح توسعه پالایشگاه آبادان، قدیمی‌ترین پالایشگاه ایران از طریق خط اعتباری فاینانس چین پیگیری می‌شود.
  تکمیل رومینگ ملی تا پایان بهمن| مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات از تکمیل رومینگ ملی شبکه تلفن‌همراه کشور تا پایان بهمن امسال براساس برنامه‌ریزی‌ها خبر داد و گفت: طبق این تصمیم در اپراتورهای مختلف نباید هیچ نقطه بدون پوشش باقی بماند.


تعداد بازدید :  239