شماره ۴۶۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

خشم آمریکایی‌ها از تمدید لمپارد
تمديد قرارداد فرانک لمپارد با باشگاه منچسترسيتي تا پايان فصل، باعث خشم هواداران نيويورک‌سيتي شده است. لمپارد که به صورت قرضی تا نیم‌فصل به سیتی پیوسته بود، باید این تیم را به مقصد نیویورک ترک می‌کرد اما قراردادش با سیتی را تا پایان فصل جاری تمدید کرد؛ اتفاقی که هواداران خشمگین تیم آمریکایی‌اش را به انتشار این بیانیه وا‌ داشت: «بسیاری از هواداران به خاطر حضور فرانک لمپارد هوادار این تیم شده‌اند، بلیت بازی‌ها را پیش خرید کرده‌اند یا لباس‌های او را خریدند. تا به حال در همه زمینه‌ها از مالکان باشگاه حمایت کردیم اما در این مورد، صبر خورد را از دست داده‌ایم.»

رقبا نیامدند، پلاتینی رئیس ماند
با عدم ثبت‌نام کاندیداهای ریاست یوفا، میشل پلاتینی برای سومین بار متوالی تا‌سال 2019 در سمت رئیس اتحادیه فوتبال اروپا باقی ماند. پلاتینی در دوره ریاست خود اقدامات موثری برای پیشرفت فوتبال در سراسر اروپا انجام داد و در دوره دوم ریاستش تا ۱۰ جلسه محرومیت برای توهین‌های نژادپرستانه در نظر گرفت. تغییر شیوه برگزاری جام ملت‌های اروپا در‌ سال ۲۰۲۰ با میزبانی ۱۳ کشور از دیگر اقدامات موثر پلاتینی بود. پلاتینی بارها تأکید کرده است قصد ندارد ماه مه ‌سال آینده برای ریاست فیفا نامزد شده و با سپ‌بلاتر سوییسی وارد رقابت شود.

تمسخر ونگر توسط ساوتهمپتونی‌ها
علاوه بر اعتراض‌های مورینیو به داور دربی منجر به شکست 5 بر 3 چلسی مقابل تاتنهام و اعلام این‌که داور به تیم‌های مقابل تیم او هدیه کریسمس می‌دهد، حرکت عجیب هوادار به زمین آمده در بازی ساوتهمپتون مقابل آرسنال از دیگر مسائل جالب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس بود. این شخص به سمت نیمکت آرسنال و ونگر رفت و با انجام حرکاتی خاص به تحقیر ونگر پرداخت. نیروهای امنیتی بلاقاصله وارد جریان شدند و شخص خاطی را به بیرون ورزشگاه
 منتقل کردند.


تعداد بازدید :  315