شماره ۴۶۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
آژير

نجات چهار کارتن‌خواب از گودال آتش
چهار کارتن‌خواب از حریق یک گودال در جنوب تهران، نجات یافتند. ساعت 20:20 شامگاه پنجشنبه وقوع حریق در یک گودال به سامانه 125 اعلام و ادعا شد که تعداد زیادی از افراد درون این گودال محبوس شده‌اند که با توجه به گزارش اعلامی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 81 و 35 را به محل حادثه واقع در عبدل‌آباد خیابان لقمان‌جنوبی اعزام کرد.
پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک گودال به مساحت 20 مترمربع و عمق 3متری زمین رخ داده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که در گذشته این محل یک باسکول صنعتی بوده که چند سالی است آن‌جا متروکه شده است.
درون این گودال مملو از ضایعات بود و شعله‌های آتش تمام آن را دربر گرفته بود که آتش‌نشانان با حضور در داخل گودال چهار کارتن‌خواب شامل یک خانم 17ساله، و 3مرد 30ساله را از درون گودال خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

پاساژ طلافروشی در میدان آرژانتین آتش گرفت
آتش‌سوزی در پاساژ طلافروشی 7طبقه در میدان آرژانتین با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و از گسترش آن به دیگر نقاط این ساختمان جلوگیری شد.
ساعت 15:19  پنجشنبه آتش‌نشانان ایستگاه‌های 53، 11 و نجات 13 به سمت محل حادثه واقع در میدان آرژانتین، خیابان قصیر اعزام شدند.
آتش‌سوزی از طبقه منفی یک این پاساژ و قسمت رایزر (کانال عمودی) ساختمان که تعدادی کولرگازی در آن نصب بود آغاز شد و در حال سرایت به یک باشگاه ورزشی در همین طبقه بود.  در حالی‌ که اتصال در سیم‌های برق علت اولیه این حادثه اعلام شد، آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از قطع سامانه برق و گاز این ساختمان، به‌وسیله لوله‌های آبرسانی شعله‌های آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط پاساژ جلوگیری کردند. تحقیقات بیشتر درخصوص علت اصلی این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی ادامه دارد.


تعداد بازدید :  354