شماره ۴۶۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

شهروند| ارکستر بادی تهران به سرپرستی «سینا ذکایی» در تاریخ ۲۱ و ۲۲ دی ماه در تهران و تالار وحدت درحالی روی صحنه می‌رود که در آن عالیم قاسم اف به اجرای برنامه خواهد پرداخت و قطعاتِ این گروه را می‌خواهند.  

مستند زندگی سهراب سپهری روز یکشنبه 14 دی ماه همراه با تجلیل از محمدرضا جعفری جلوه و محمدرضا اصلانی در فرهنگسرای نیاوران رونمایی می‌شود.

نمایش «کامنت» به کارگردانی یوسف باپیری و با حضور بازیگرانی چون نوید محمدزاده، هوتن شکیبا و ستاره پسیانی خود را برای حضور در جشنواره تئاتر فجر آماده می‌کند.

نقد گزنده‌اى از جامعه امروز در تازه‌ترين آثار نقاشى‌هاى محمد طباطبايى جريان دارد كه عصر جمعه با عنوان جالب توجه«عجيب‌تر از بهشت» در نگارخانه شكوه افتتاح شد. نمایشگاه نقاشی‌های محمد طباطبایی تا چهارشنبه ٢٤ دى در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند عصر همه روزه (به جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از این آثار دیدن نمایند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به پایان رسید، با این حال به نظر می‌رسد تازه‌ترین اثر محمدحسین لطیفی در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در نیاید.

محمدعلی نجفی به‌زودی فیلم سینمایی «پرسه در شهر لاجوردی» را پس از 10‌سال دوری از سینما کلید می‌زند. پیش از این حضور مینا ساداتی به‌عنوان بازیگر اصلی «پرسه در شهر لاجوردی» قطعی شده بود و به تازگی فتانه
ملک محمدی نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوست.

زاون قوکاسیان منتقد و مترجم شناخته‌شده کشورمان که به دلیل بیماری سرطان در بیمارستانی در اتریش بستری شده بود و به کما رفته بود، شامگاه گذشته (چهارشنبه 10 دی‌ماه) بعد از 48 ساعت از کما خارج شد.

دختر گمشده» دیوید فینچر با فروش روزانه ۱۶۶‌هزار دلار و فروش کلی ۳۵۶‌میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم آخرین اکران‌سال ۲۰۱۴ شد.

مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» به کارگردانی «علی شاه حاتمی» برگزار می‌شود.

گیشه فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار از مرز 3‌میلیارد تومان تا پایان روز پنجشنبه 11 دی‌ماه عبور کرد.


سریال «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم‌پور از امروز - 13دی ماه - از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

ورود و نمایش فیلم‌های محصول چین و روسیه به کره‌شمالی که پیش از این کمتر ممکن بود در این کشور ممنوعیت نمایش داشته باشند، محدود شد. به نوشته ‌هالیوود ریپورتر این اعمال محدودیت بیشتر بر فیلم‌های خارجی واکنشی به اکران فیلم کمدی آمریکایی «مصاحبه» است که به داستان تخیلی ترور زمامدار کره‌شمالی به دست دو برنامه‌ساز تلویزیونی آمریکایی می‌پردازد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری درخصوص آمار فروش «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی گفت: این فیلم در ۱۳ روز اکران عمومی و با در اختیار داشتن ده سالن سینمایی در شهر تهران، فروش ۹۷‌میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی را تجربه کرده است.

فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی کلید خورد.


تعداد بازدید :  336