شماره ۴۶۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
پرسه در بازار

انتقاد از خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی
رئـیس انـجـمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: بسیاری از شرکت‌های واردکنـنده خودرو خدمات پس از فروش مناسبی به خریداران محصولات خود ارایه نمی‌دهند. محمد جعفری دراین‌باره می‌گوید: برخی از خودروهای وارداتی توسط واردکنندگان متفرقه وارد شده و اساسا فاقد خدمات ضمانت (گارانتی) هستند. خریداران این خودروها در زمان خرابی خودرو با مشکل خدمات گارانتی مواجه می‌شوند.او ادامه داد: برخی از قطعات خودروهای وارداتی در تعمیرگاه‌های شرکت واردکننده موجود نیست و مالکان خودروها بعضا یک ماه برای واردات قطعه معطل می‌شوند..

بازار روغن‌نباتی در انحصار چند گروه
عیسی کـلانتری دبیرکل خانه کشاورز درباره عدم کاهش قیمت روغن نباتی در ایران می‌گوید: تا وقتی انحصار بازار روغن‌نباتی در دست دو، سه گروه و شرکت خصوصی است و دولت بدون مطالعه بازار آن را واگذار کرده است مشاهده می‌کنیم که با وجود پایین آمدن حدود 20‌درصدی قیمت جهانی انواع روغن خام به طور متوسط، هیچ قیمتی در بازار داخل کاهش نیافته است. در شرایط کنونی بیش از 95‌درصد بازار روغن نباتی در انحصار دو یا سه شرکت خصوصی است
.
توقف تولید زیرپله ای  آبلیمو
دبیر انجمن صنفی کـارفـرمایی صنعت آبلیموی ایران از اعلام قیمت مصوب آبلیمو تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: به دلیل این‌که بازار آبلیمو از آبلیموهای غیراستاندارد اشباع شده قرار است با هماهنگی سازمان استاندارد در بازار آبلیمو پاک‌سازی صورت بگیرد و تولیدی‌های زیرپله‌ای و کارخانه‌های متخلف پلمب شوند.


تعداد بازدید :  311