شماره ۴۶۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
آژیر

سارقان سگ‌هاي نگهبان را می‌دزدیدند
3عضو باند تبهکار که با خوراندن غذاي آغشته به داروهاي خواب‌آور به سگ‌هاي نگهبان، اقدام به سرقت آنها مي‌کردند، دستگير شدند.
وقتی شكايت‌هاي مشابه‌ای پیش‌روی ماموران زيبادشت کرج قرار گرفت که نشان می‌داد سگ‌های گرانقيمت نگهبان از باغ‌ها و کارگاه‌هاي اين منطقه به سرقت می‌روند، پيگيري موضوع در دستوركار ماموران كلانتري 44 ولدآباد قرار گرفت.
تيمي مجرب از ماموران انتظامي با انجام تحقيقات ميداني و کارهاي اطلاعاتي دريافتند که 3 قلاده سگ نگهبان با شيوه‌اي مشابه با خوراندن داروهاي خواب‌آور از باغ‌ها و کارگاه‌های توليدي به سرقت رفته‌اند.
ماموران با گشت‌زني‌هاي نامحسوس در منطقه زيبادشت يکي از سارقان را شناسایی کردند. تیم تحقیق با تحت‌نظر قرار دادن وي موفق شد مخفيگاه او و دو همدست ديگرش را شناسايي و در يک اقدام غافلگيرانه آنها را دستگير کند. ماموران در بازرسي از مخفيگاه آنها 3قلاده سگ نگهبان را كشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج با اعلام این خبر گفت: متهمان دستگير شده که همگي داراي سابقه کيفري بودند در بازجويي‌هاي ماموران به جرم خود اعتراف کرده و به ماموران گفتند که در ساعت‌هاي اوليه بامداد با وارد شدن به باغ‌ها و کارگاه‌هاي منطقه زيبادشت که داراي سگ نگهبان بودند با آغشته کردن تکه‌هاي گوشت به داروهاي خواب‌آور و خوراندن آنها به سگ‌ها و بيهوش کردنشان، اقدام به سرقت سگ‌ها کرده و آنها را به مخفيگاهشان انتقال مي‌دادند تا در فرصت مناسب آنها را به فروش برسانند.

آرایشگاه زنانه مخفیگاه مواد شوهر قاچاقچی بود
راننده خودروی نیسان که فروشنده موادمخدر در شاهرود بود پس از یک ساعت تعقیب و گریز با شلیک پلیس متوقف شد. پلیس با اطلاع از فعالیت مردی 25ساله در زمینه قاچاق و فروش موادمخدر در شاهرود رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار داد. درحالی‌که ماموران به دنبال سرنخی از این مرد بودند، پلیس به‌صورت اتفاقی با متهم در خیابان برخورد کرد. این قاچاقچی با دیدن خودرو پلیس به سرعت پا به فرار گذاشت. تعقیب و گریز آغاز شد و ماموران با شیلک به لاستیک خودرو توانستند متهم را دستگیر کنند.
مخفیگاه متهم که آرایشگاه همسرش بود مورد بررسی قرار گرفت. در این بازدید 6کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد. این متهم پس از تکمیل تحقیقات و اعتراف به جرم خود به دادسرای شاهرود معرفی و روانه زندان شد. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر در شهرها و محلات را تهدیدی برای خانواده‌ها دانست و به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با هر مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های 110 پلیسی اطلاع دهند.

 


تعداد بازدید :  227