شماره ۴۶۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
احزاب

محمد‌ هاشمی عضو مستعفی حزب کارگزاران: درخواستی برای بازگشت صورت نگرفته است، البته اگر درخواستی هم بشود، بنده نمی‌‌پذیرم و اصولا نمی‌خواهم درباره احزاب صحبت کنم. (فارس)

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیرآموزش
‌وپرورش دولت احمدی‌نژاد: ما علاقه‌مندیم که اصولگرایان در گستره وسیعی که دارند با یکدیگر همگرایی بیشتری از گذشته داشته باشند و یک حرکت مسالمت‌آمیز در دو جریان کشور، برای رشد و نبوغ جامعه شکل بگیرد تا روزبه‌روز بتوانیم گفتمان‌های خود را عقلانی‌تر کنیم. در جلساتی همگرایی اصولگرایان که برگزار می‌شود هر فردی متکفل دعوت عده‌ای می‌شود. در این جلسات بحث ما این است که همه اصولگرایان اعم از جبهه پایداری، موتلفه، رهپویان، ایثارگران و دیگر گروه‌ها با هر تفکر و سلیقه‌ای حضور داشته باشند. هیچ گروهی در این جلسات محوریت ندارد. در این جلسات همه اصولگرایان حضور پیدا می‌کنند. ما تشکیل چنین جلساتی را نه‌تنها برای اصولگرایان بلکه برای اصلاح‌طلبان نیز تجربه موفقی می‌دانیم وقتی در کشور مرزبندی میان رفتارهای حساب‌شده و قواعد بازی شکل بگیرد برای همه گروه‌ها می‌تواند مثبت باشد. (ایلنا)

سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز: جلسه همگرایی اصولگرایان پنجشنبه 18دی‌ماه برگزار خواهد شد و فعلا قرار است آیت‌الله علم‌الهدی و من در آن سخنرانی کنیم، البته ممکن است سخنرانان دیگری هم اضافه شوند ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. از همه گروه‌ها دعوت کرده‌ایم چون این جلسات برای همگرایی بیشتر بین اصولگرایان است و امیدواریم همه گروه‌های اصولگرا در این نشست
 شرکت کنند. (ایسنا)


تعداد بازدید :  170